Hop til indhold
Massens

Wi Alinya Vejle

Recommended Posts

Hej brødre

For et par uger siden syntes jeg kroppen råbte efter en gang massage og valget faldt på Wi fra Alinya som har besøgt tidligere på hendes gamle adr. Som nu er lukket.

Dette besøg var mit første på adr. Hvor hun nu har sin klinik og ligesom på hendes sidste sted er her rent og pænt altid rene hændklæder og det savnede bad på hendes gamle adr. Er muligt på hendes nye sted 

Mit valg faldt på netop Wi fordi hun giver en super god og hård massage med masser af dybe som jeg gerne vil have og hun har fokus på netop massagen og ikke alt andet ( sex ) og denne gang var som jeg huskede og bestemt ikke ringere end sidst så efter timen var gået og med en dejlig og godt gennemæltet krop som ønsket stod igen på gaden klar til dagens øvrige gerninger  Så bestemt ikke sidste gang jeg besøger Alinya og Wi hun havde kun fokus på massagen og blev ikke spurgt til ekstra tror hvis det er det man ønsker at så er det hendes assistenter man skal søge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 16 timer siden:

Wi hun havde kun fokus på massagen og blev ikke spurgt til ekstra tror hvis det er det man ønsker at så er det hendes assistenter man skal søge 

Har også fået massage af Wi, god massage, og et godt HJ, nærmest mere som en (betalbar) service end som et pres. Havde klart ingen fornemmelse af at der blev presset på for ekstra.

kan i øvrigt se at andre har haft samme oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...