Hop til indhold
pimpdaddyflex

Quicky med facial 500,- Dannebrogsgade Aalborg

Recommended Posts

Var lige hurtig forbi "Mimi" http://annoncelight.dk/showad/207321 på det berømte sted dannebrogsgade.. På trods af mange blandede anmeldelser syntes jeg at det er et udemærket bordel. Pigen jeg mødte var pigen fra annoncen med store dejlige bryster og læber som fik mig til at komme efter 10 min, valgte en quicky til 15 minutter og i kampens hede endte det med at jeg kom hende i ansigtet og brysterne, hun tog det med et smil og sagde at næste gang skulle jeg knalde hende godt og grundigt (:

Pas godt på hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg da håbe at hun også kommer lidt længere sydpå, for Aalborg er for langt mod nord. Hun ser godt nok dejlig ud, og kunne godt fortjene nogle af mine sparepenge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Hun har såmænd osse været på Sjælland/København. Så hun kommer lidt rundt i landet. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cougarhunter1 skrev, for 2 timer siden:

Ved I om man stadig kan møde hende??

Hun er hjemme i Polenland og holde ferie - Når denne ferie er slut skal jeg nemlig prøve igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...