Hop til indhold

Quicky med facial 500,- Dannebrogsgade Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Var lige hurtig forbi "Mimi" http://annoncelight.dk/showad/207321 på det berømte sted dannebrogsgade.. På trods af mange blandede anmeldelser syntes jeg at det er et udemærket bordel. Pigen jeg mødte var pigen fra annoncen med store dejlige bryster og læber som fik mig til at komme efter 10 min, valgte en quicky til 15 minutter og i kampens hede endte det med at jeg kom hende i ansigtet og brysterne, hun tog det med et smil og sagde at næste gang skulle jeg knalde hende godt og grundigt (:

Pas godt på hende ;)

Skrevet

Så vil jeg da håbe at hun også kommer lidt længere sydpå, for Aalborg er for langt mod nord. Hun ser godt nok dejlig ud, og kunne godt fortjene nogle af mine sparepenge. 

Skrevet

Hun har såmænd osse været på Sjælland/København. Så hun kommer lidt rundt i landet. ;-) 

• 3 weeks later...
Skrevet

Èr det hende på billederne?? Synes jeg har set de billeder før, måske i KBH hvor jeg bor til dagligt. Hun ser dejlig ud.

Skrevet
Cougarhunter1 skrev, for 2 timer siden:

Ved I om man stadig kan møde hende??

Hun er hjemme i Polenland og holde ferie - Når denne ferie er slut skal jeg nemlig prøve igen :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.