Hop til indhold
ErnieT

for godt til at være sandt??

Recommended Posts

Guest chris 60

Hendes navn er - ifølge tineye - Amina Malakova. Playboy pet of the year på nettet. Døm selv. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede google uden hit, så tak til tineye.

For godt til at være sandt. Men derfor kan hun vel godt være et besøg værdigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, hun er i hvert fald irriterende at lokke en pris ud af. 

"How much you want to pay me". Hvortil jeg svarer, giv mig et tilbud jeg ikke kan sige nej til... og ingen svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Nej, det har du helt ret i HG Wells! Irriterende tendens med falske billeder på udenlandske piger med fake fotos! De danske er meget mere troværdige, men de skal jo osse leve her - hele livet. Og mange af dem kender jo hinanden på kryds og tværs, så vi gutter skal jo så osse opføre os ordentligt over for dem. Så det er for alle parter en win-win situation!

Jeg har oplevet danske piger - at når jeg så dem IRL, så mente jeg fotografen burde skydes, fordi de så meget bedre ud i virkeligheden end på billederne! ;-) Men okay, alt med måde, for nogle gange var fotografen dem selv, og såååh er de tilgivet. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
chris 60 skrev, for 17 minutter siden:

Nej, det har du helt ret i HG Wells! Irriterende tendens med falske billeder på udenlandske piger med fake fotos! De danske er meget mere troværdige, men de skal jo osse leve her - hele livet. Og mange af dem kender jo hinanden på kryds og tværs, så vi gutter skal jo så osse opføre os ordentligt over for dem. Så det er for alle parter en win-win situation!

Jeg har oplevet danske piger - at når jeg så dem IRL, så mente jeg fotografen burde skydes, fordi de så meget bedre ud i virkeligheden end på billederne! ;-) Men okay, alt med måde, for nogle gange var fotografen dem selv, og såååh er de tilgivet. :-) 

Hehe. Jeg ku' jo fremhæve Danske Simone. Hun er væsentligt flottere i virkeligheden, men har selv taget billederne med Iphonen. Kors! Jeg har sgu fået den quinde på hjenen! Bliver godt med et gensyn den 13. og formentlig osse den 20. Sidstnævnte dato er dog usikker. :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...