Hop til indhold
The_Man

Nogle der har været her ??

Recommended Posts

Du har vist postet i et forkert forum. Her er der ikke noget at debattere: Flot kvinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 minutter siden:

Der ligger ældre anmeldelser rette forum.

Kan du evt linke - det er nemlig svært at vurdere ud fra tekst alene om det er samme kvinde der snakkes om.

Mange tak,
Slapman

Del dette indlæg


Link til indlæg

99 det er hende her:

(NB bemærk dengang falske billeder, så der står mere om dem end om hende)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

selvom bebop plejer at have fuld styr på tingene :) ..

så er dette altså ikke den samme person som det gamle review omhandler og 2 forskellige teams .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 14 minutter siden:

selvom bebop plejer at have fuld styr på tingene :) ..

så er dette altså ikke den samme person som det gamle review omhandler og 2 forskellige teams .

 

OK. Godt jeg ikke skrev 100. Og jeg tager nu altså jævnligt fejl! Var hun ellers ikke også sammen med Pamela?

EDIT: Kan finde omtaler af Nicky og Pamela, som hun begge har været her med. Men så er der måske ikke flere af Mercedes? Mærkeligt, alligevel.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

@bebop 

hehe .. jeg skal lære at læse alle ord :)

jo , hun har altid været en del af det team med pamela, nicky , barbie etc . 

og sjovt nok husker jeg hende aldrig anmeldt  . hvilke er vældig synd for hun er sgu efter min mening særdeles lækker og utrolig sjov . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, hun er for real, dog mangler jeg at "krydse" hendes veninde, Pamela, af på min TO-DO-Liste...

Hmmm, måske en god ide på sådan en torsdag, hvem gad ikke ligge under "det her"... 

Udklip.JPG

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 8 minutter siden:

Ja, hun er for real, dog mangler jeg at "krydse" hendes veninde, Pamela, af på min TO-DO-Liste...

Hmmm, måske en god ide på sådan en torsdag

Det syntes jeg du skulle idag, så kan jeg nå at læse en anmeldelse fra dig, inden jeg skal til KBH imorgen. Pamela ser lækker ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været der i en bagstiv julefrokost.  hos begge 2.  dog er brunetten hende jeg synes er dejligst.

ægte billeder og skønne tøser....  husker kun oplevelsen i glimt :D men det jeg husker var rigtigt godt.   vil dog genbesøge begge igen og lave en ædru anmeldelse ... 

 

go go go

/M

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm , Jeg fik en aftale istand iaftes,og lovning på at jeg kunne kunne hilse på dem begge,såfremt de var ledige,og fint nok da jeg var meget i tvivl på Billeder om jeg skulle vælge Mercedes eller den blonde veninde ;-) 

En rigtig nice lækker location og ramme, Nybyggeri ind imellem noget gammelt,men fine forhold,rigtig lækkert med indgang og Lejlighed,top Nice ;-) 

 

Meen, Den blonde var optaget,og jeg fik så hilst på Mercedes,og mine lamper blinker,Hun viser mig en seddel med div. priser, men intet beskrevet om indhold, og som om at hun kun ønsker at forstå det engelsk fra min side der passer hende,og virker kølig,fattet,måske som en procedure inden en omgang machinesex ? Jeg ved det ikke,men jo det virkede sådan, Hun har fået de store sedler,uden at jeg ved hvad menuen kommer til at stå på,giver mig et fint rent håndklæde,Og jeg tilkendegiver at jeg er fuldstændig pæn og fin så skynder mig i badet som hun ønsker det,og så starter vores tid,når vi er klar til den fine rene indbydende seng, men Nej Tiden starter Nu , øhh nej skattebasse, Det gør den efter det lille bad, Nope Tiden starter NU !!!!!  Kraftedeme Nej, og HUN FATTEDE gudskelov mit kropssprog, nu var det nok,pengene tilbage og stille og roligt,farvel,og afsted afsted………. Jeg ved sku ikke , tænker efterfølgende lille møgfinke, Uanset hvad man har af midler,nemme penge eller andet,så skal de ikke kastes i grams på den måde til sådanne typer ;-) 

 

                                                                                                                         Venligst Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikku skrev, for 4 timer siden:

WTF fik du pengene tilbage?? Så alt hvad du fik ud af det var et bad?

NOPE  !!! HUN fik sit håndklæde retur .Jeg er nok i periode nu hvor jeg simpelthen ikke gider mere pis.Og kan man ikke forventnings afstemme så bliver det ikke mig de spinder guldet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder da ikke særligt imødekommende @nicey.

Troede ellers konceptet er, at man går med hende i bad..? :-) Måske er det der, I har misforstået hinanden...

Tak for jeres svar. Er stadig lun på et bad mm. med Mercedes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwas skrev, for 10 minutter siden:

Hun lyder da ikke særligt imødekommende @nicey.

Troede ellers konceptet er, at man går med hende i bad..? :-) Måske er det der, I har misforstået hinanden...

Tak for jeres svar. Er stadig lun på et bad mm. med Mercedes :-)

Giv det et skud, med positiv hatten på,måske du er mere heldig at ramme det perfekte tidspunkt,men husk at tiden starter fra du ringer på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...