Hop til indhold
HG Wells

Til alt held er der få glædespiger der tager imod mobilpay

Recommended Posts

Jeps, ellers havde jeg nok bestilt en god håndfuld, efter julefrokosten i går. Jeg kom fuld hjem og tænkte - jeg kunne jo lige se om der var nogle der var friske. Det kunne godt have været en dyr fornøjelse ;)

Jeg fandt et par stykker, men ikke nogle der lige faldt i min smag. Det var nok meget godt. Det er også sjovere at nyde en smuk kvindes selskab, når man er frisk og ikke superfuld ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha den kender jeg godt! Og man er sgu nok heller ikke særlig rar at have besøg af/besøge, når man er skidefuld så det er vel held i uheld :) Så er det langt bedre at få lidt søndagshygge når man er kommet lidt til sig selv igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mobilepay er en fantastisk opfindelse.. Men ikke ligefrem en jeg ville bruge til mit erhverv.. Det er dog hændt en enkel gang.. Alle regler har jo haft i hvertfald en undtagelse.. 

Men jeg takker på vegne af mig og mine medsøstre for at vi blev forskånet.. Hahaha.. Selvom du jo nok havde været i fantastisk hopla..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Har nu også taget imod over mobilpay nogen gange når det har været kommet på tale men ikke noget jeg oplyser i profiler. Men sker jo nogen spørg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Måske man kunne lave en tråd med steder der tager MobilePay? Har jeg tit overvejet. 

Der plejer at stå i beskrivelsen for stedet eller GPs annonce om de tager imod MobilePay. Hvis det ikke står noget om det, kan man jo altid spørge.

Jeg vil ikke tøve med at spørge, hvis det ikke står der. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 1 time siden:

Der plejer at stå i beskrivelsen for stedet eller GPs annonce om de tager imod MobilePay. Hvis det ikke står noget om det, kan man jo altid spørge.

Jeg vil ikke tøve med at spørge, hvis det ikke står der. :)

Men ville stadig være fedt at kunne danne sig et overblik tænker jeg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mobil pay gør det nemt at betale og svært at modstå fristelsen. Hvad der er endnu værre er hvis man tilbydes kredit. Jeg blev lokket til en ekstra pige af min faste pige og da jeg sagde at jeg ikke havde penge nok med, sagde hun bare at jeg kunne betale en anden gang, da hun kendte mig godt. Dermed røg jeg i fælden og selvfølgelig er alt betalt nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg kan nu godt lide at være anonym når jeg er "i byen" , og hvis jeg betaler med mobilpay vil pigen jo kunne få alle oplysninger om min adresse, hvem jeg bor sammen med, hendes telefonnummer samt mine hjemmeboende børns telefonnumre . 

 

Det ville jeg godt nok ikke bryde mig om . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan nu godt lide at være anonym når jeg er "i byen" , og hvis jeg betaler med mobilpay vil pigen jo kunne få alle oplysninger om min adresse, hvem jeg bor sammen med, hendes telefonnummer samt mine hjemmeboende børns telefonnumre . 

 

Det ville jeg godt nok ikke bryde mig om . 

Nej, det kan vi ikke. Vi kan se det navn du vælger at kalde dig, samt fire cifre af dit telefonnummer, intet andet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
Brøndby skrev, den Monday, December 12, 2016 at 10:15:

Jeg kan nu godt lide at være anonym når jeg er "i byen" , og hvis jeg betaler med mobilpay vil pigen jo kunne få alle oplysninger om min adresse, hvem jeg bor sammen med, hendes telefonnummer samt mine hjemmeboende børns telefonnumre . 

 

Det ville jeg godt nok ikke bryde mig om . 

Og ligeledes vil mange af os GP også helst forblive anonyme.

Jeg har i hvert tilfælde et helt alm liv med ægtefælle og fast job ved siden af mit "secret life"

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Har du mobilepay.? Altså jeg kan se hele nummeret når nogen sender mig penge.. Hmm.. 

Ja, jeg har mobilepay og bruger det flittigt. Det er en erhvervskonto. Jeg har netop tjekket min private mobilepay, der kan jeg se hele nummeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 33 minutter siden:

Ja, jeg har mobilepay og bruger det flittigt. Det er en erhvervskonto. Jeg har netop tjekket min private mobilepay, der kan jeg se hele nummeret. 

Ja det var derfor det undrede mig.. Hehe.. Min private kan jeg nemlig også se hele nummeret.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Det er en ømtåleligt emne, men det må vel også vendes ? 

Hvis GP modtager, lad os sige 5 X 800 kroner om dagen på privatkontoen, så kunne det være SKAT også kikkede med ( De kikker jo altid på os der tjener de små beløb  :() ????

Jeg foretrækker altså stadig at betale med gode gammeldags danske pengesedler . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Meget enig Brøndby, cash er det eneste der duer, og man skal bare have lidt mere med, end mand hartænkt sig at bruge, for hvis der kommer en fristelse så er det med at tage den, eksempelvis, planlægger jeg at købe et blowjob, men da GP er sindssygt lækker, altså det er ægte tidssvarende fotos, så kan jeg jo tage en halv time med hendes stedet for.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
Liv skrev, for 4 timer siden:

Brøndby, hvis man opgiver det man skal, så kan SKAT kigge med lige så tosset de vil. Betaler du måske ikke skat af dit arbejde? ;-)

Joehhh..... For det meste.....   *FLØJTER*

 

;) :D:-P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...