Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

Vil gerne fortælle jer lidt om denne pige ,

1 lange hængepatter,ok det må man så leve med.

2.havde sgu været så dum at kneppe hende uden kondom ....tja et besøg hos lægen ..... klamydia , gonore og kondylopper.

så kontaktede jeg hende ... hun svinede mig til og sagde hun fejlede intet og at hun fik specielt medicin der gjorde hun var immun 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bullermadsen skrev, for 26 minutter siden:

link

 

TheCaptain skrev, for 38 minutter siden:

Medicin som gør en immun :D:D

men så igen du lægger jo lidt som du selv har redt, altid noget det du fik kan kureres...

Enig men den sprøjte i røven var sgu ond

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm andre har da ellers skrevet at de har besøgt hende flere gange, og ikke brugt gummi, men aldrig fået noget med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bullermadsen skrev, 1 time siden:

link

Ok champ .... men det er jo længe siden .... sikkert heller ikke alle der vil indrømme de har fået noget med hjem.... det er jo ens egen dumhed.... men jeg ville bare advare .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 15 minutter siden:

hmm andre har da ellers skrevet at de har besøgt hende flere gange, og ikke brugt gummi, men aldrig fået noget med hjem.

Tja måske ikke alle vil skrive det, eller måske er de ikke klar over de er smitter,jeg ved jeg er et fjols og vil bare advare andre mod denne fornøjelse, PS blowjob varer i 30 sekunder så der er rigeligt med tid til at fange noget i bunden:/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Pellegris skrev, den 4/12/2016 at 08:37:

Kære alle

Vil gerne fortælle jer lidt om denne pige ,

1 lange hængepatter,ok det må man så leve med.

2.havde sgu været så dum at kneppe hende uden kondom ....tja et besøg hos lægen ..... klamydia , gonore og kondylopper.

så kontaktede jeg hende ... hun svinede mig til og sagde hun fejlede intet og at hun fik specielt medicin der gjorde hun var immun 

jeg har dels haft besøg af hende og dels besøgt hende for ca. to år siden. En sød, selskabelig og smilende pige dengang. Og go' sex med masser oral. 2 timer begge gange og never a dull moment. Det var så for 2 år siden.

I sommer fik jeg besøg af hende igen. Og jeg kunne næsten ikke kende den søde pige fra sidst igen! Ingen smil, ingen varme i øjnene - faktisk stort set ingen øjenkontakt! Da vi lige satte os ind i sofaen i stuen for lige at sludre lidt først skulle jeg nærmest hale en konversation ud af hende. Der var ikke - som tidligere - noget som helst initiativ fra hendes side! Og det tidligere gode humør var væk, så efter små 10 minutter, så sendte jeg hende afsted igen med en hundredelap til benzin for spildt ulejlighed. Og nej - hun modtog aldrig mere end det! På det korte samvær, der døde "chefen" fuldstændigt og krøb nærmest om i r..hullet af skræk! ;-) 

Jeg havde begge gange dengang ubeskyttet sex med hende. Ved et senere "60.000 km's eftersyn" hos lægen - haha - hvor jeg blev gennemtjekket for stort set alt, var der intet at bemærke, heldigvis. Men det er jo altså osse lidt over 2 år siden - dengang var hun helt ny. Her i landet i hvert fald.

Men det er da totalt griner, hvis hun i dag selv tror på, at der findes medicin, der kan gøre hende immun over for modtagelse af kønssygdomme!! Så er hun sgu enten naiv eller dum! Dengang fortalte hun i øvrigt, at hun blev tjekket hos læge hver uge.

Jeg anbefalede hende dengang, men efter sidste meget korte møde vil jeg bestemt ikke anbefale hende i dag!

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende nogen gange, og kun haft positive oplevelser (aldrig samleje uden), så jeg vil til enhver tid anbefale hende! Også hendes blowjob!

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har mødt hende nogen gange, og kun haft positive oplevelser (aldrig samleje uden), så jeg vil til enhver tid anbefale hende! Også hendes blowjob!

Kan kun sige det samme som Champ skriver.

Har besøgt hende jævnligt i en del år og hun er vældig sød og rar og ydelserne tiptop . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Tjah, champ og dickens. Det kan jeg jo ikke opponere imod. Blot gentage, hvad jeg oplevede i sommer - og det var bestemt ikke den Crymena, som jeg først kendte. Men måske havde hun en dårlig dag? Who knows!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret og mindes også tidligere tråde, med meget forskellige oplevelser, så der er tilsyneladende meget langt fra bund- til topniveau, hvor der egentlig helst ikke skulle være så langt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, den 6/12/2016 at 19:07:

Kan kun sige det samme som Champ skriver.

Har besøgt hende jævnligt i en del år og hun er vældig sød og rar og ydelserne tiptop . 

Er du så efterfølgende blevet testet Dickens , har svært ved at tro at jeg er den eneste hun har smittet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pellegris skrev, for 3 timer siden:

Er du så efterfølgende blevet testet Dickens , har svært ved at tro at jeg er den eneste hun har smittet

Pikkemand er 100 % tiptop her!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, den 15/2/2017 at 00:08:

Ja men nu tilbyder hun ikke uden gummi mere.

Det kan jo være hun er bekymret for flere kunder ala Pelegris!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi Crymena,

Hun er et flot stykke kvindfolk,

men selve seansen var ikke noget at skrive

hjem om, bestilte en halv time, det tog det ikke

en gang og gå fra bilen og op på 2 sal, ind og

betale smed bukserne og sut og put ud af døren

ned og starte bilen 20 minutter senere.

Kommer aldrig igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...