Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ser skam sød ud.

Men til de priser skal du nok forvente en skal man kalde det "discountoplevelse", hvor der ikke er meget nærvær, hvor du måske ikke må rører nogen steder, ingen øjenkontakt. hun vil praktik talt ikke have sex med dig hun vil have din penge. hurtigt ind hurtig ud

hun er en sød lokkedue. Jeg kan selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed måske er hun alle tiders. Men har tit hørt folk brokke sig herinde over piger med de priser. Jeg advarer dig bare.

Forøge chancerne og betal lidt mere og mød en dansk pige.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, 1 time siden:

hun er en sød lokkedue. 

Nu begynder du på dine fantasier igen. Det er bare støj. Du kan ikke udlede noget af dine fantasier andet end at de er dine fantasier.

 

Men mht billederne er det påfaldende at de er screen caps

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Nu begynder du på dine fantasier igen. Det er bare støj. Du ka ikke udlede noget af dine fantasier andet end at de er dine fantasier.

Dette har jeg ingen kommentar til...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg der forbi hende idag .

Meget sød pige sagde ikke så meget nok fordi hun ikke kunne tale engelsk.  Meget lidt . Men det føles som om hun kunne forstå mig . Men ellers gik det fint mellem os hun forstod hvad jeg ville med hende hele vejen igennem.  

Selve sex var rigtig godt fik lov og lave 69 med hende uden og spørge hende HEHE.  Hun var sku villig med mange stillinger på de halv time jeg fik med hende . 

Meget god service 10/10

Ærligt hun ikke kunne tale med hende så meget selv om hun forstå mig meget godt men hun kunne bare ikke svare rigtig tilbage.  Men sådan  kan det være nogen gange haha. 

Om jeg vil komme igen . 

Ja nok hvis jeg ikke løber tør for penge snart (: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I had a session with her when she was in Vanlose. Her stomach is not so attractive, she has a lot of excess skin/fat there, but her face is very nice and fucking her doggy style was a magnificent experience. I had ordered an hour with her, but after 45 minutes the alarm on her mobile phone went off and she says I have to finish... Needless to say, I can't recommend her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...