Hop til indhold
Guest dallevalle

fræk xxl pige

Recommended Posts

Guest dallevalle

kan det passe , er der ikke nogen der har prøvet  hende ???

Book denne placering nu!

 

Fræk XXL pige vil sutte pik og kneppes i solcenter i Aalborg søndag ,Superfransk kun 350kr.Kom på mine bryster eller knep mig hårdt .evt uden . Pik nu tak

Nordjylland

 

I dag, kl. 01:00

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Personligt blev jeg trist over denne annonce. Det virker som om pengene er små, og så skal hun tjene penge til julen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

generalt synes jeg en del piger sænker priser lige pt.

så med den pris kan det ikke passe nogen ikke har prøvet hende ,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

Jeg mødtes med denne pige i solcenteret, hun er ung, stille - men jeg kunne ikke, så jeg sagde farvel - og hun blev sur, selvom jeg tilbød hende at betale hende, for at hun var mødt op - min opfattelse er hun kommer fra en anden by og går rundt i Aalborgs gader, til der kommer en henvendelse, da jeg også siden har mødt hende i gaderne omkring det solcenter hun benytter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
fræk6 skrev, for 51 minutter siden:

Hej 

 

Jeg mødtes med denne pige i solcenteret, hun er ung, stille - men jeg kunne ikke, så jeg sagde farvel - og hun blev sur, selvom jeg tilbød hende at betale hende, for at hun var mødt op - min opfattelse er hun kommer fra en anden by og går rundt i Aalborgs gader, til der kommer en henvendelse, da jeg også siden har mødt hende i gaderne omkring det solcenter hun benytter

ok

hvorfor kunne du ikke ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at tale den unge pige ned - men der var ikke meget gnist i hende, hun stod og kigge ned i gulvet, ønskede ikke øjenkontakt, fik lidt ondt af hende, og tilbød at betale hende for at mødes da jeg afslog - hvorefter hun blev sur - forstår faktisk ikke hvorfor hun tilbyder dette.

 

da jeg mødte hende havde hun ingen billede på annoncen, skrev dog xxl pige - men hun var også alt for stor til mig, jeg var nok ikke lige klar over hvad en xxl pige var i størrelse. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Faldt lige over den her samtale om hende. Jeg har mødt hende et par gange når hun har annonceret med at være i aalborg.

Ja hun er en stor pige. Men det skriver hun jo så også i annoncerne og det kan ses på billederne.

Hun snakker ikke øret af en, men hun står dog ikke og stirrer ned i gulvet den lille del vi snakker. Ikke de gange jeg har mødtes med hende, kan jo være at jeg er en charmetrold af rang :)

Kan være at du måske var uheldig, eller sådan noget. Eller hun bare var meget genert dengang måske.

Men jeg syntes da hun virker meget sød indtil videre, og så kan jeg i forvejen godt lide fyldige kvinder :)

Sutter også ret godt, der blev ikke sparet på mundvandet. Men ved sexen skal man dog selv være den aktive part.

Så jeg er godt tilfreds, med at have mødt hende indtil videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...