Hop til indhold
Rescue51

Nissepige Gangbang i Vejle den 6. december med 3 super frække piger - mulighed for analsex og sex uden kondom

Recommended Posts

Kære alle 

Måske I kan have interesse i det frække Gb der bliver afholdt centralt i Vejle på tirsdag fra kl. 10 til 14. 

Jeg kan se anden bror har været så venlig tidligere at lægge tråden op, men at den er blevet lukket på grund af afsporing ret hurtigt. Kan vi ikke aftale, at det man evt. Ikke er enig i omkring diverse, hvad enten det er GB eller ej, at det bliver holdt i de relevante tråde til dette. 

Jeg synes, og det gør jeg ikke altid, at moderator har handlet korrekt her denne gang ved at lukke den første tråd. 

Nu må vi se om det lykkedes denne gang at annoncen og linket til den består. 

Kan godt love det bliver frækt, og med særdeles dejlige kvinde ( der er godt kendte indenfor GB ) og så en meget fræk debutant fra den anden side af vandet. 

På forhåbentligt gensyn til nogle af jer :-) 

Rescue51 

https://annoncelight.dk/showad/219216

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Hej R.

Hvis jeg kan nå det, så kommer jeg naturligvis.

Et enestående arrangement ser det ud til at blive .....

Glæder mig som et lille barn !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Katrine, jeg glæder mig som et lille barn til juleaften, til at lege med dig i morgen, du er så helt igennem en fornøjelse at man bliver helt glad i låget af det;) er bare så klar og frisk;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Icemand

Der er åbenbart problem med siden på Annoncelight. Det var i orden i morgen med de 2 annoncer vi har kørende. nu passer billeder til den i morgen, men teksten gør ikke. Derfor er de fjernet midlertidligt, da der er totalt koks. 

Både den til i morgen og den til torsdag aften kommer forhåbentlig op at køre igen snart. 

 

Rescue51

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sarahdelicia skrev, for 5 timer siden:

Katrine, jeg glæder mig som et lille barn til juleaften, til at lege med dig i morgen, du er så helt igennem en fornøjelse at man bliver helt glad i låget af det;) er bare så klar og frisk;)

Spændende om vi drenge os' får lov til at lege med... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jada, ellers bliver det da en kedelig leg, den kræver i den grad flere deltagere for at det bliver rigtig godt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plantard skrev, 1 time siden:

Uden kondom - ikke noget for mig, men god fornøjelse/held og lykke til de deltagende.

Så kan du jo vælge at bruge kondom Plantard. Det er jo ikke et adgangskrav, at man skal gøre det uden gummi. Det er er valg man har mulighed for. Fandme træls at man ikke kan lægge to og to sammen af sig selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...