Hop til indhold

Recommended Posts

dick_jones skrev, for 3 timer siden:

små brunetter er min helt store svaghed, og jeg har maange gange kigget og kigget på dine billeder på Romantica. Din glæde og sødme gør udslaget. Hvis ok med dig, så bliver et besøg hos dig min julegave til mig selv :) Jeg kan dog ikke lide at stresse, så en time ville være ideelt...ooooh, Jennifer som nissepige!! omf!

Jamen du skal være velkommen.. Hehe.. Nu ligger presset så på mig for at du få en god julegave jo:o.. Håber jeg da jeg kan leve op til.. Hehe.. 

Jeg har købt ind til at være nissepige heldigvis så jo.. Det må være det der bliver vist frem i næste søndags adventskaldendergave (altså i adventskalenderen jeg har lavet herinde);).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 4/12/2016 at 01:21:

Jeg arbejder i Sorø hos Eventyrpigerne men nej ellers ikke andre steder.. 

Åhh, jeg har kun gode minder fra stedet ;). Jeg kan også anbefale et besøg i den romanske kirke 200 m derfra :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Åhh, jeg har kun gode minder fra stedet ;). Jeg kan også anbefale et besøg i den romanske kirke 200 m derfra :D

 

Det er også et dejligt sted.. Hehe.. 

Og kirken har jeg tit beundret på afstand.. Der er noget tragikomisk i valget af placering af synden og lystens hule med guds hus i "baghaven".. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Det er også et dejligt sted.. Hehe.. 

Og kirken har jeg tit beundret på afstand.. Der er noget tragikomisk i valget af placering af synden og lystens hule med guds hus i "baghaven".. 

Netop, det var også en af mine pointer – men med lidt god vilje ligger præstegården jo som et skærmende skjold imellem :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Netop, det var også en af mine pointer – men med lidt god vilje ligger præstegården jo som et skærmende skjold imellem :D:D

Jeg er nu ikke sikker på hvor meget bedre det er med præsten i baghaven i forhold til kirken.. Hahaha..

Den kære taxamand fra Sorø fortalte mig engang at gæster der frekveterede Ringstedvej 70 tit brugte kirken som destination.. Man kunne så undre sig over hvad diverse mænd skulle i Fjenneslev kirke klokken sent om aftenen.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk sagde han "du skal huske du skal til kirken næste gang du skal ud på den adresse".. Jeg tænkte "Ej det er sku nok lidt blasfemisk at ligefrem kalde det en kirke" da det var første gang jeg skulle have vagt derude og derfor ikke kendte til kirken.. Men jeg sagde bare okay.. Indtil vi kom tæt på og jeg så kirken og derefter brød ud i latter.. Taxachaufføren kiggede noget forundret på mig indtil jeg fik forklaret ham at jeg ikke kendte til kirken og derfor havde tænkt ham som en gudsbespotter for hans udtalelser.. Hahaha.. Han forklarede mig så det med mændene og pigerne der brugte kirken som påskud.. Hvorefter jeg forklarede ham jeg var fra Jylland så jeg var faktisk lidt ligeglad.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Den kære taxamand fra Sorø fortalte mig engang at gæster der frekveterede Ringstedvej 70 tit brugte kirken som destination.. Man kunne så undre sig over hvad diverse mænd skulle i Fjenneslev kirke klokken sent om aftenen.. Hahaha.. 

Hæhæ, i min høje alder havde det såmænd ikke vakt den ringeste mistanke, hvis jeg havde bedt  taxaen om at blive kørt til plejehjemmet – det ligger jo lige over for kirken :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fristelsen og nysgerrigheden blev for stor! Efter at have fulgt Jennifers mange søde, skarpe og sjove indlæg måtte jeg simpelthen møde stjernen selv, så jeg bookede en time, og skrev også til hende og "advarede" om, at nu havde jeg taget imod invitationen. Vi skrev lidt mere frem og tilbage, og det var både lidt frækt og hyggeligt at opbygge forventningerne på den måde, men det gjorde også, at jeg havde mange flere "sommerfugle i maven" da jeg tog derind, for det var mere Date-agtigt end noget andet besøg jeg har været på!

På Romantica blev jeg taget imod af en blond(!) slank pige, og jeg var lidt i tvivl om det nu var Jennifer, men det VAR det, og vi fik det sorte værelse. Vi småsnakkede lidt om hvad der skulle ske, og gik så stille og roligt i gang. Det blev en time med nærvær og lækker, intens sex, og Jennifer var med på alt og blev tydeligvis varm og modtagelig, og skiftede fra at være venlig og imødekommende til sød og intim. Det er bare så lækkert når det sker, men ikke noget man kan planlægge eller regne med. Efter at kræfterne var sluppet helt op hyggesnakkede vi lidt mere og sagde farvel, og jeg gik derfra med et stort smil og i julestemning. Senere, da jeg skulle sove havde jeg svært ved at falde i søvn, men havde bare nogle dejlige "film" kørende i hovedet.
Såhh Jennifer, jeg ved jo at du kigger med: tak for indbydelsen,og på gensyn i det nye år :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 4 timer siden:

Fristelsen og nysgerrigheden blev for stor! Efter at have fulgt Jennifers mange søde, skarpe og sjove indlæg måtte jeg simpelthen møde stjernen selv, så jeg bookede en time, og skrev også til hende og "advarede" om, at nu havde jeg taget imod invitationen. Vi skrev lidt mere frem og tilbage, og det var både lidt frækt og hyggeligt at opbygge forventningerne på den måde, men det gjorde også, at jeg havde mange flere "sommerfugle i maven" da jeg tog derind, for det var mere Date-agtigt end noget andet besøg jeg har været på!

På Romantica blev jeg taget imod af en blond(!) slank pige, og jeg var lidt i tvivl om det nu var Jennifer, men det VAR det, og vi fik det sorte værelse. Vi småsnakkede lidt om hvad der skulle ske, og gik så stille og roligt i gang. Det blev en time med nærvær og lækker, intens sex, og Jennifer var med på alt og blev tydeligvis varm og modtagelig, og skiftede fra at være venlig og imødekommende til sød og intim. Det er bare så lækkert når det sker, men ikke noget man kan planlægge eller regne med. Efter at kræfterne var sluppet helt op hyggesnakkede vi lidt mere og sagde farvel, og jeg gik derfra med et stort smil og i julestemning. Senere, da jeg skulle sove havde jeg svært ved at falde i søvn, men havde bare nogle dejlige "film" kørende i hovedet.
Såhh Jennifer, jeg ved jo at du kigger med: tak for indbydelsen,og på gensyn i det nye år :wub:

Hvor er du sød:wub:.. Ihh altså.. 

Jeg giver dig helt ret i at det opbygger en spænding og nervøsitet når man har kommunikeret på den måde herinde.. Man føler lidt man kender hinanden et eller andet sted.. Hehe..

Ja du fik lige set mig i jordens mest usexet morgenkåbe.. Hahaha.. Men hellere det end at husets gæster skal står og vente for længe ved døren fordi Telen er rendt efter noget at spise eller lignende.. Hehe.. 

Jeg havde også en rigtig dejlig og hyggelig stund sammen med dig og jeg glæder mig til at se dig igen i det nye år<3.. Typen af gæst som alle pigerne burde værdsætte meget mere.. Hehe..

Knus Jennifer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Jeg havde også en rigtig dejlig og hyggelig stund sammen med dig og jeg glæder mig til at se dig igen i det nye år<3.. Typen af gæst som alle pigerne burde værdsætte meget mere.. Hehe..

:wub:<3.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen at møde Jennifer idag i Vordingborg..

Jeg forstår godt jeres gode anmeldelser af hende, hun kan dældylme sit kram. Thumps up herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troy skrev, 1 time siden:

Jeg havde fornøjelsen at møde Jennifer idag i Vordingborg..

Jeg forstår godt jeres gode anmeldelser af hende, hun kan dældylme sit kram. Thumps up herfra 

Arghmen for fulan.. Jeg tåler slet ikke alt den ros:wub:.. Men jeg takker alligevel.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...