Hop til indhold

Recommended Posts

Guest nicegent2
tzatiki skrev, for 2 minutter siden:

Så kommer du ikke med hjem! :D:D

Piv skid, jeg tror jeg tager chancen , for jeg trænger til lidt udfordringer !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Du skal nok få din sag for så.. Det lyder næsten som en udfordring jo.. Hahaha.. 

Ja lige nu ser jeg på kalender og planlægger en smut tur til Romantica i december :-)

Så får vi se om jeg er mand eller mus, jeg har før været bagud og tabt

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 1 minut siden:

Ja lige nu ser jeg på kalender og planlægger en smut tur til Romantica i december :-)

Så får vi se om jeg er mand eller mus, jeg har før været bagud og tabt

Ej jeg tror altså faktisk nok i realiteten jeg er ganske medgørlig.. Hehe.. Altså når det kommer til stykket.. Ikke så meget kælling i ordets nye forstand.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha, jeg besøgte også Jennifer tidligere på aftenen. Og hold da op for et dejligt pigebarn. Wow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Puha, jeg besøgte også Jennifer tidligere på aftenen. Og hold da op for et dejligt pigebarn. Wow.

Hehe.. Ihh altså.. Jeg kan slet ikke tåle alt den ros.. Men jeg nejer og takker mange gange:wub:.. Og takker for den konstruktive diskussion om indretningen:P.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 10 timer siden:

Puha, jeg besøgte også Jennifer tidligere på aftenen. Og hold da op for et dejligt pigebarn. Wow.

Ja hun er en dejlig lille bandit :D fedt du også synes hun var en skøn oplevelse - jeg ser frem til næste møde med hende hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder virkelig som en dejlig oplevelse du har haft der, skønt! 

Person har jeg desværre udelukkende haft skuffende besøgg på Romantica, synes det virker som en pølsefabrik hvor kvoter skal overholdes. Kedelige ucharmerende danske piger, uden indlevelse, der tænker sig selv før kunden. 

Nu skal jeg ikke tage ordet fra dig, eller ødelægge din anmeldelse, for det er virkelig godt du har nydt det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuzGalore skrev, for 3 timer siden:

Det lyder virkelig som en dejlig oplevelse du har haft der, skønt! 

Person har jeg desværre udelukkende haft skuffende besøgg på Romantica, synes det virker som en pølsefabrik hvor kvoter skal overholdes. Kedelige ucharmerende danske piger, uden indlevelse, der tænker sig selv før kunden. 

Nu skal jeg ikke tage ordet fra dig, eller ødelægge din anmeldelse, for det er virkelig godt du har nydt det :)

Man skal jo heldigvis ikke skære alle over en kam.. Medmindre du da har besøgt alle os ucharmerende danske piger på pølsefabrikken.? Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuzGalore skrev, for 3 timer siden:

Det lyder virkelig som en dejlig oplevelse du har haft der, skønt! 

Person har jeg desværre udelukkende haft skuffende besøgg på Romantica, synes det virker som en pølsefabrik hvor kvoter skal overholdes. Kedelige ucharmerende danske piger, uden indlevelse, der tænker sig selv før kunden. 

Nu skal jeg ikke tage ordet fra dig, eller ødelægge din anmeldelse, for det er virkelig godt du har nydt det :)

Ja det var første besøg hos Romantica og måske var jeg heldig det skal jeg jo ikke kunne sige men surt for dig og din pengepung at du har haft en kedelig oplevelse der.

Normalt frekventer jeg lysthusene ud på Vestegnen: mon cherie og seductiongirls da det er et stenkast fra bopælen.

Ens for alle stederne er jo altså, at det er bordeller, knaldhytter you name it. Pigerne  sælger en vare og det er deres krop til sex og det tror jeg man som kunde skal være afklaret med og at man køber dem på tid. Køber du en halvtime banker de alle steder efter 20 min og så det ud af klappen næste kunde venter, det er jo business. Kald det bare pølsefabrik.

Jeg tror også man som kunde har ansvaret for en god oplevelse og erkende at nogle piger er kemien og sexen bare bedre med end andre - ligesom ude i virkeligheden. De kan også have en dårlig dag på kontoret men de fleste piger jeg har besøgt spørger om vi ses igen så de charmer mig. Men prøv dig frem til du "svinger" med en. Når du så rammer en og besøger dem fast så tænker de også på dig på en anden måde det min erfaring. Jeg er jo også pigeglad ud over det normale hahaha så det er et dyrt råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden:

Man skal jo heldigvis ikke skære alle over en kam.. Medmindre du da har besøgt alle os ucharmerende danske piger på pølsefabrikken.? Hehe.. 

Nej, det tror jeg bestemt ikke jeg har :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuzGalore skrev, for 14 minutter siden:

Nej, det tror jeg bestemt ikke jeg har :) 

Nåe okay.. Hehe.. Jeg ved heller ikke om du har været på besøg hos mig og fundet mig ucharmerende men hvis det er tilfældet så er konstruktiv kritik altid velkommen:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm.. Bare ordet "Pølsefabrik" er ucharmerende i sig selv. :wacko:

For de klinikker jeg har besøgt, har pigerne sq ikke været "ucharmerende", tværtimod vil jeg sige. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Altså så skulle det være et barn ( ...man kaster rundt med...) og det har jeg hørt er etisk ukorrekt at gøre.. Hahaha.. 

I Finland kaster de vist både med mobiltelefoner og dværge, men det er nok efter den Finske kniv-lov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Altså som meget lav kvinde gå jeg ikke ind for dværge-kast.. Hahaha..

Ahhr...du er da indtil flere cm for høj til at være en dværg :-P

Men de cm du har er vist udnyttet perfekt, hvis man skal dømme ud fra Romantica's billeder! Jeg bliver simpelthen nødt til at besøge dig en dag og se om det virkeligt passer <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 4 timer siden:

Ahhr...du er da indtil flere cm for høj til at være en dværg :-P

Men de cm du har er vist udnyttet perfekt, hvis man skal dømme ud fra Romantica's billeder! Jeg bliver simpelthen nødt til at besøge dig en dag og se om det virkeligt passer <3

Ja jeg er nemlig så.. Hehe.. Falder under kategorien "pusling" faktisk.. 

Du skal være velkommen;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dick_jones

små brunetter er min helt store svaghed, og jeg har maange gange kigget og kigget på dine billeder på Romantica. Din glæde og sødme gør udslaget. Hvis ok med dig, så bliver et besøg hos dig min julegave til mig selv :) Jeg kan dog ikke lide at stresse, så en time ville være ideelt...ooooh, Jennifer som nissepige!! omf!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...