Hop til indhold

Recommended Posts

Hey jeg har et par spørgsmål om hvordan det forgår når man besøger en klinik. 

overvejer at besøde vojensdream.

Skal man have penge med i hånden eller er der mobilpay (eller noget i den stil)

når man bestiller fransk, er det så med eller uden gummi.

håber at i kan hjælpe en ny :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggi99 skrev, for 25 minutter siden:

Skal man have penge med i hånden

Det er som regel det nemmeste.

doggi99 skrev, for 26 minutter siden:

når man bestiller fransk, er det så med eller uden gummi.

Det kommer an på pigen og hvad hun tilbyder - og hvad du evt. selv foretrækker - evt. må du når du ringer og bestiller tid selv spørge ind til det - men kommer du med nakkeost på pikken, bliver det nok med gummi, medmindre pigen først inviterer dig med i badet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt svar @Jernsvinet

Især det med renlighed og fransk uden gummi høre sammen. Det er ikke så afgørende for mig, men hvis du er til den slags så kan det klart anbefales at tage imod bad hvis du bliver spurgt eller selv spørger om et bad før i går i gang.

Jeg har været udefor at en GP - som fik en fin anmeldelse og broderen skrev noget i stil med  "Eneste minus - Hun tilbyder desværre kun fransk med gummi". Ved mit eget besøg lidt senere, der havde jeg taget bad hjemme fra og tog igen bad hos GP'en med ekstra fokus på intim hygiejne. Da vi gik i gang fik jeg kompliment over hvor ren jeg var og hun gav fransk uden gummi uden at jeg på nogen måde havde opfordret eller bedt om det. Dette er helt bevist valg fra min side med "dobbelt bad", selvom nogen syntes det er overflødigt, grunden er at de fleste (om ikke alle?) GP'er sætter enormt pris på renlighed. Så min erfaring er hvis du kommer frisk ud af badet og dufter ren - så er GP'en ofte også mere intim med dig. Fra min side har det egenlig ikke noget med super fransk at gøre, det giver blot en bedre start (kemi) når GP'en har gode "arbejdsforhold"

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med betaling, er det oftest kontant, og så vidt muligt lige penge. og prisen er ikke til diskussion og have dette hurtigt ud af verden. det kan være lidt at lotteri for kommer der en god oplevelse. Jeg har kun en enkelt gang skulle betale efter oplevelsen, at jeg i et kort øjeblik slet ikke anede hvad hun snakkede om. Det synes hun nu var meget sødt, men i 99% af tilfældene afregner man først. Have pengene parat og få de ud af verden så skånsomt som muligt. Nogen steder har menukort evt. bestemme dig på forhånd. Jeg har stødt på enkelte der modtager Mobilpay, men har endnu ikke stødt på kliniker der har den service.

Man får lige en mulighed for at se hinanden and hilse pænt, nogen med håndtryk nogen kram og nogen er allerede flirterne så snart de kommer ind af døren. Og du har lov til at takke nej, Og chancen for at pigen takker nej er hvis du beruset, meget arrogant eller måske er svedig. tag gerne et bad inden du kommer, eller spørge om at låne et badeværelse eller måske spørge pigen og hun vil med, det så ikke alle der vil det.

Når du besøger en klinik er det en god ide at bestille tid i forvejen, det kan være temmelig grænseoverskridende den første gang, men telefondamen har snakkede med mange mænd som dig. samtalerne er korte og klare. du kan også komme hen til klinik uden at have ringet, men hvis det er travlt er der risiko for at der ikke er plads.

Det med fransk eller oralsex nogen piger gør uden kondom andre gør med kondom. Spørge på klinikken eller pigen om hun tilbyder det man kalder megafransk, uden gummi og vil du have ladningen udover ansigtet på hende, så er chancen ikke særlig stor for hun vil, der er ikke mange der gør dette.   

Du vil altid blive modtaget af telefondamen og pigen har sandsynligvis også set dig der for en sikkerheds er videoovervågning, hun vil følge dig ind i et ledigt værelse, hvis du gerne vil have pigen til at byde dig velkommen det er vist temmelig meget mod reglementet, men det skade jo ikke at spørge.

pøj pøj med det hele og pas nu på det kan blive en dyr hobby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er de færreste klinikker der tager imod mobilepay.. Selvom vi tit bliver spurgt.. 

Normalt så lukker telen dig ind og så hilser du på pigerne eller pigen.. Du vælger den du har lyst til at være sammen med og telen sender pigen ind.. Derefter afregner i og pigen gå ud med pengene og kommer tilbage.. Så hygger i jer i den tid du har betalt for.. De klinikker jeg har arbejdet på der er alt med gummi.. Men som andre skriver så kommer det lidt an på pigen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggi99 skrev, for 7 timer siden:

Hey jeg har et par spørgsmål om hvordan det forgår når man besøger en klinik. 

overvejer at besøde vojensdream.

Skal man have penge med i hånden eller er der mobilpay (eller noget i den stil)

når man bestiller fransk, er det så med eller uden gummi.

håber at i kan hjælpe en ny :-)

Hey frække ;) som GP hos vojensdream kan jeg fortælle at det forgår nøjagtig på den måde som jennifer beskriver, telepigen tager pænt imod og viser dig ind på værelset og så kommer fx jeg ind og præsentere mig (for dem der ikke kender mig :P) og så snakker vi i fælleskab om hva du kunne tænke dig, og så finder vi ud af hvor længe du vil hygge :wub: så giver du pengene som passer på tid+ydelser og så går jeg altid lige hurtig ind og aflevere penge til min søde veninde/telepige og så skyller jeg mig ALTID før hver gæst, og gæsten for også muligheden for både at bade inden og efter hvis man ønsker dette ;) og ja så hygger man ellers bare :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, den 3/12/2016 at 16:27:

Jeg har været udefor at en GP - som fik en fin anmeldelse og broderen skrev noget i stil med  "Eneste minus - Hun tilbyder desværre kun fransk med gummi". Ved mit eget besøg lidt senere, der havde jeg taget bad hjemme fra og tog igen bad hos GP'en med ekstra fokus på intim hygiejne. Da vi gik i gang fik jeg kompliment over hvor ren jeg var og hun gav fransk uden gummi uden at jeg på nogen måde havde opfordret eller bedt om det. Dette er helt bevist valg fra min side med "dobbelt bad", selvom nogen syntes det er overflødigt, grunden er at de fleste (om ikke alle?) GP'er sætter enormt pris på renlighed. Så min erfaring er hvis du kommer frisk ud af badet og dufter ren - så er GP'en ofte også mere intim med dig. Fra min side har det egenlig ikke noget med super fransk at gøre, det giver blot en bedre start (kemi) når GP'en har gode "arbejdsforhold"

Du rammer den rigtigt fint omkring "dobbelt badet" - er ikke et must hos mig som sådan, jeg har en forventning om at mænd i lige så høj grad som jeg selv, har et ønske om at den modsatte part finder mig "snygg og velduftende" - så hvis de lige er trådt ud af bruseren derhjemme, har jeg ikke nogen betænkeligheder ved oral uden. Jeg er dog faktisk glad ved at jeg har et ekstratillæg på superfransk, fordi vi så helt naturligt får snakket om, hvad der ønskes af "ekstraydelser" i den bookede cocktail.

Det er Langt fra alle mænd, der ville finde glæde ved en omgang gratis Superfransk, uden forudgående aftale - her tænkes især gifte mænd/ mænd i forhold - og det er nu engang mere akavet at skulle stoppe en sød pige, der helhjertet er gået i gang med at forkæle, end melde fra inden .. "hey Lamsebamse, øhh - dejligt som det ellers er, så dækker min Kasko vist ikke en fremtidig retssag om min halve formue" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siger det bare: hvis nogen af de skjønne quinder udi branchen overvejer at tage mod Mobilpay, så er det en rigtig dårlig ide. Har en historie fra en om, at man faktisk godt kan stoppe en betaling, selvom den er foretaget om der er sendt kvittering til modtageren.

 

Ved ikke om det passer, men hvorfor løbe risikoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...