Hop til indhold
Onslow

Sublim humor - eller noget

Recommended Posts

Skal sådan noget forbydes? Nej ingenlunde, ytringsfrihed står over dumhed, selv her.

At det samtidigt afslører ophavets intelligens og sindelag, er så da bare en sidegevinst.

Når DF'ere illustreres som svin, og danskere slagtes af arabere med blanke sværd, er det jo et fremragende indblik i disse menneskers tankegang og våde drømme.

Der må være nogle herinde, der har det skønt ved tanken om at blotte struben for den gode sag!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 35 minutter siden:

Skal sådan noget forbydes? Nej ingenlunde, ytringsfrihed står over dumhed, selv her.

At det samtidigt afslører ophavets intelligens og sindelag, er så da bare en sidegevinst.

Når DF'ere illustreres som svin, og danskere slagtes af arabere med blanke sværd, er det jo et fremragende indblik i disse menneskers tankegang og våde drømme.

Der må være nogle herinde, der har det skønt ved tanken om at blotte struben for den gode sag!

Sadomasochi..jeg mener Inger, er faktisk selv stor fan, hun kan den uden ad :) og har selv delt den på SoMe.

så hvem er "de mennesker"? Dem der har lavet den, eller dem der, som bla Inger og jeg, godt kan li den? 

Redigeret af Claire
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej nej vent, du behøves ikke at svare :) du mener selvf "alle de andre" :lol:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 timer siden:

Ja det er nok ikke studenterhuen der trykker hos ophavsmanden til denne video. Efter at have set klippet har jeg nu indtryk af at det er hele Christiansborg, og mere generelt den danske befolkning som borgen repræsenterer, ophavsmanden opfatter som svin. 

Det er svært at forestille sig hvor stort et had mange af disse ghetto muslimer nærer til det danske samfund. Men man bliver så sandelig bekræftet i visdommen i stærkt at begrænse indvandringen fra denne del af verden. Udgjorde muslimer 25% af den danske befolkning, og ikke som nu ca. 5-6%, så ville landet uden tvivl ligne en slagmark. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuck Inger..? Jo tak, det ville da være noget af en fantasi der gik i opfyldelse. Christiansborgs hotteste MILF :P 

KF.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

315.jpg

Dæme da en hot sag, den sorte ting dér :-)

317.jpg

Hun ser skidasme da bare flinker ud.. og, er single..

KF.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 23 timer siden:

Sadomasochi..jeg mener Inger, er faktisk selv stor fan, hun kan den uden ad :) og har selv delt den på SoMe.

så hvem er "de mennesker"? Dem der har lavet den, eller dem der, som bla Inger og jeg, godt kan li den? 

Claire skrev, for 23 timer siden:

Ja, så svarer jeg dig alligevel, smukke Claire, for dejlige tøz må jeg jo ikke kalde dig. :shock:

Du tror oprigtigt, at Inger synes, at opfordring til vold og drab er sjovt?

Har du hørt om begrebet "at læse mellem linjerne"?

God søndag til dig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Ja, så svarer jeg dig alligevel, smukke Claire, for dejlige tøz må jeg jo ikke kalde dig. :shock:

Du tror oprigtigt, at Inger synes, at opfordring til vold og drab er sjovt?

Har du hørt om begrebet "at læse mellem linjerne"?

God søndag til dig.

Ja jeg har også set interviewet med hende. Og modsat en del andre herinde, plejer jeg nu nok, at sætte mig ind i tingene, inden jeg kæfter op :P "ghetto muslimerne" haha ok.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 7 minutter siden:

Ja jeg har også set interviewet med hende. Og modsat en del andre herinde, plejer jeg nu nok, at sætte mig ind i tingene, inden jeg kæfter op :P "ghetto muslimerne" haha ok.

Claire, jeg tror du er oppe imod begrebet "tomme tønder buldrer mest her"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, den 12/3/2016 at 16:58:

Ja den er charmerende.men hvorfor er det lige de ikke er enige med hende og hvad mener de hun siger forkert ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 22 timer siden:

Kære Claire

Hvis du vil gøre grin med mine udtalelser, bør du i det mindste citere mig korrekt i den rette kontekst. Ellers kan jeg ikke opfatte det som andet end et slet skjult forsøg på passiv-aggressiv chikane. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, den 4/12/2016 at 00:26:

Fuck Inger..? Jo tak, det ville da være noget af en fantasi der gik i opfyldelse. Christiansborgs hotteste MILF :P 

KF.

Næ tak, så er der milfere, jeg hellere ville give et stik.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Næ tak, så er der milfere, jeg hellere ville give et stik.

Super, jeg er heller ikke så meget for at dele :-)

Men det bliver utvivlsomt ved fantasien, ellers skal jeg godtnok score opad da..

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu