Hop til indhold
bakkely

Blindfolded gift spermtøs

Recommended Posts

Hej gutter , er der nogle af jer der har været forbi hende her eller dem her ???

Det lyder spændende og lidt udover det sædvanlige ;-)

Kunne være rart at høre lidt om dem og HVIS det er godt , kunne det være man skulle smutte en tur forbi :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Mulighed er det kun er en mand bag den mail, og han tænker på frække mail fra fx dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan du da ha ret i :-) men de har før været på annoncelight i en længere periode og tænker AT HVIS det forholder sig sådan , havde der måske været nogle der havde skrevet herinde og anmeldt dem som fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det virkelig være rigtigt at ingen herinde , har været inde og besøge dem ??? medmindre de selvfølgelige er fake , som Kinky Jill nævnte de kunne være og hvis det skulle forholde sig sådan at de er det , er der måske en der kunne bekræfte det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Så lige dit indlæg. Jeg kommer der fast, og det er en Fræk oplevelse. Lidt dyrt, men pengene værd.

Hun er pisse fræk og liderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigc skrev, for 8 timer siden:

Hejsa. Så lige dit indlæg. Jeg kommer der fast, og det er en Fræk oplevelse. Lidt dyrt, men pengene værd.

Hun er pisse fræk og liderlig.

Hvad er deres priser da? Det fremgår ikke rigtig af annoncen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, den 5/12/2016 at 03:26:

Det lyder godt :) det virker til at hun er til det hele , så jeg må en tur forbi.

Manden deltager han ikke ??

Altså manden tager imod og er flink nok. Han sidder i stol kigger på og deltager ikke. 

Hun er blindfolded, og hun er typen man kan "presse" lidt og få til at gøre det godt.

Hun slikker grundigt og får nogle ret frække orgasmer når man tager hende hårdt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, den 5/12/2016 at 10:30:

Hvad er deres priser da? Det fremgår ikke rigtig af annoncen ;)

2-3000 men kun for 30 min...men jeg er hooked

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 5 timer siden:

Lyder frækt, men til den pris er jeg ude.

 

Tænktejeg også først, men kan ikke lade være at komme igen. Dog kan de være svære at få aftale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bigc skrev, for 15 timer siden:

Tænktejeg også først, men kan ikke lade være at komme igen. Dog kan de være svære at få aftale med.

Godt så er der da en til at finansiere det rene vandvid :)))) men ok hver sin hobby

men kan fx få to x 1 time med Mina for de penge eller 1,5 time med Laura 

jeg kommer aldrig til at give så meget for sex - men det er jo godt med en finesmager. 

Det må jo være mistænkeligt godt siden det er den først pige ever du anmelder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også jeg springer fra her , hun virker virkelig fristende........meeeeen mellem 2 og 3 tusinde kroner for en 1/2 time :shock: man kan også købe guld for dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 20 timer siden:

Godt så er der da en til at finansiere det rene vandvid :)))) men ok hver sin hobby

men kan fx få to x 1 time med Mina for de penge eller 1,5 time med Laura 

jeg kommer aldrig til at give så meget for sex - men det er jo godt med en finesmager. 

Det må jo være mistænkeligt godt siden det er den først pige ever du anmelder :) 

Ja det er godt synes jeg. Tror det er fordi de ikke er Prof, og fordi hun virker til at nyde det(kysser,orgasmer m.m.) Men ja anmelder ikke, så bare lige dit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, for 18 timer siden:

Jeg tror også jeg springer fra her , hun virker virkelig fristende........meeeeen mellem 2 og 3 tusinde kroner for en 1/2 time :shock: man kan også købe guld for dyrt.

Klart men det er så også fri leg uden kondom, så jeg er på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigc skrev, den 6/12/2016 at 15:34:

2-3000 men kun for 30 min...men jeg er hooked

Ting kan også købes for dyrt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bigc skrev, for 54 minutter siden:

Klart men det er så også fri leg uden kondom, så jeg er på 

Ja det er jo en helt særlig disciplin. Klart det er dyrt :) og man kan jo også argumentere at 2-3k for kunden jo ikke kommer til at gøre den store forskel Nør man leger denne leg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om de så tog 10.000kr for fem min er det vel deres sag. Og hvis der er nogen der vil betale det og få en god oplevelse er det jo super :)

At sætte det op som et regnestykke med hvilken pige man kan få hvor længe er helt hen i vejret! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, den ‎08‎-‎12‎-‎2016 at 14:48:

Om de så tog 10.000kr for fem min er det vel deres sag. Og hvis der er nogen der vil betale det og få en god oplevelse er det jo super :)

At sætte det op som et regnestykke med hvilken pige man kan få hvor længe er helt hen i vejret! 

Jeg er helt enig , folk må sætte den pris de syntes det skal koste og så kan folk jo sige fra eller til , lige her siger jeg så fra :) havde det været 1 time med det de tilbyder , var jeg slået til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
bakkely skrev, den 24/12/2016 at 12:51:

Jeg er helt enig , folk må sætte den pris de syntes det skal koste og så kan folk jo sige fra eller til , lige her siger jeg så fra :) havde det været 1 time med det de tilbyder , var jeg slået til.

Ja selvfølgeligt må man da tage det man vil :) ligesom det er fair at kommentere priserne som enten for billige - rimelige eller alt for dyre 

det er også fair at tilbyde med og uden komdom og det er fair at tilbyde med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...