Hop til indhold
Nyeveje

Agruppen. Candy. Pigen som ikke er overgået af nogen.

Recommended Posts

Hej derude.

 

Jeg var en ivrig bruger af Agruppen der lå på Østerbro. Det var et af Anni Fønsbys steder og lukkede dengang hun blev dømt. Det var utrolig dejlige piger der arbejde der dengang. Særligt en enkelt pige på stedet kunne jeg lide. Hun kaldte sig Candy. Lille pige med kastanje brunt hår. Meget engageret pige. 

Gad vide om man stadivæk kan finde hende derude et eller andet sted. 

Nogen der ved det?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Jeg gætter på, at hun har indlogeret sig på et plejehjem i københavn. 

:lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Jeg gætter på, at hun har indlogeret sig på et plejehjem i københavn. 

Så er der da nogen, der virkeligt har banket igennem - normalt giver et blowjob da ikke hjerneskader ;)

Gad vide hvor christy40 er blevet af, hun var nok født i 1940...

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak, ja. Vi er mange der savner Agruppen's piger. I dag ligger der en blomsterforretning på adressen med butikslokale i det gamle bollerum. Gad vide hvilken bakteriekultur, som de fandt under det røde gulvtæppe, da de fjernede det :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, der har jeg godt nok også afleveret nogle gode sprøjt!

Pernille, Miss Fitness, hun var en ener dengang - Hende har jeg godt nok knaldet på mange forskellige adresser, også på FALK adressen på Ndr. Fasanvej.

Hun var en lækker tøs (M/K?) - og fuck hun var vild, og kunne tage det HELE ... :: SUK :::

Del dette indlæg


Link til indlæg
anton2016 skrev, for 7 timer siden:

Jeg legede lige detektiv, jeg var nemlig også stor fan af agruppen :-)

Her er Candy fra 2006:
http://web.archive.org/web/20060222152440/http://www.agruppen.dk/article/preview/candy

Så faldt jeg over denne annonce - det ser ud til du skal forbi Rødovre:
https://annoncelight.dk/showad/186230

 

Ja. Det er sku hende! :) Du er sku god til at lege detektiv! :) Helt vild glad for billederne. Dejlig tid. Må vist forbi Rødovre som du siger. 

Der var du noget dejligt ved de piger der var der dengang. God service hele vejen!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nu når vi taler om A-gruppen er der nogle der kan huske en pige som vidst hed Louisa..?? En brunette ca.177cm høj, slank rigtig sød mener kun hun var der et par måneder..? Anyone..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...