Hop til indhold
TSM

WTF. Priserne bliver mere og mere sindssyge. Gigi og Lily

Recommended Posts

Guest Sniper123

De har droppet superfransk og det orale er envejskommunikation. Det er vel nogle af de prissænkende faktorer og så er der tilsyneladende en priskrig i lavprislaget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nøjagtig de samme to var jeg sammen med for omkring 6mdr siden. Jeg har også besøgt Gigi alene. :lol: Men alt det de viser på billederne hvor de kysser og leger med hinanden. Det kunne jeg sq ikke få dem til. Da jeg spurgte så de på hinanden som om at de ikke ville røre hinanden med en ildtang. Så mit svar vil være: Lad være med at ta dem sammen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jams007

Besøgte Lily og en anden for et stykke tids siden, Lily var ok fræk, men deres service er lav, og de bruger meget af tiden bagefter på deres telefoner, så jeg kommer ikke igen om de så halveret deres priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hoppede engang i den fælde hvor priserne var så lave. men så fik de alligevel franarret mig 1000 kroner for en halvtime. med en total fraværende ung kvinde jeg måtte ikke rører, det skulle bare overstås og da det var overstået var hun kun interesseret i sin telefon og jeg kunne ikke komme ud af døren jeg var bare i vejen. jeg burde have vent om ved fordøren hvor en alt andet en imødekommende åbnede døren.

lave priser kan også snyde en og her du får næppe en time det skal du ikke forvente.

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gigis bryster må hverken røres eller kysses, Lily laver alt muligt andet når hun skulle være sammen med dig--- Henter papir, kondomer, creme, sender sms'er, skifter musik. På en time skal du være glad hvis du får afsluttet en gang - de tager ikke initiativet til en toer. Alt i alt så får du ikke rigtig det du kommer efter. Så selv med deres meget lave og fristende pris, så står man på gaden med en følelse af at de penge kunne man have brugt bedre. Så hellere 30 min. med en pige der giver kvalitetsydelser, hvor man smiler bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CJ69 skrev, for 4 minutter siden:

Gigis bryster må hverken røres eller kysses, Lily laver alt muligt andet når hun skulle være sammen med dig--- Henter papir, kondomer, creme, sender sms'er, skifter musik. På en time skal du være glad hvis du får afsluttet en gang - de tager ikke initiativet til en toer. Alt i alt så får du ikke rigtig det du kommer efter. Så selv med deres meget lave og fristende pris, så står man på gaden med en følelse af at de penge kunne man have brugt bedre. Så hellere 30 min. med en pige der giver kvalitetsydelser, hvor man smiler bagefter.

Lige nøjagtig samme oplevelse jeg havde med dem for snart 6mdr siden. Følte også jeg havde spildt 1000kr som jeg kunne bruge andet steds. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CJ69 skrev, for 9 timer siden:

Gigis bryster må hverken røres eller kysses.

Min fantasi rækker slet ikke til et besøg hos en GP uden at måtte røre/kysse brysterne (og for den sags skyld ikke måtte slikke pigen). Men så forstår jeg, hvad I skriver om mekanisk sex. Hvor er hyggen og det dejlige så :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

he he! det er sjovt at de kommentarer jeg for, kommer fra folk med jazz navne! jeg er selv jazzfan ! når jeg ikke er optaget af sex:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jjbb skrev, den 2/12/2016 at 21:22:

pris og kvalitet hænger sammen de herre ! 

Det siger min kone også, når hun har købt præcis de samme varer 20%-50% dyrere i Irma end i Fakta

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...