Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Serafina tirs d 29/11 i Rødovre hos seductiongirls og havde en glimrende oplevelse! Jeg tænkte nu var tiden kommet til at besøge "ørkenprinsessen". Ind kommer en gudesmuk ung kvinde som hilser med et kindkys og et frækt blik. Jeg bestiller en halv time og ja, lad mig bare sige det ikke er sidste gang jeg besøger Serafina. Hun var nærværende og kneppede som en drøm. Til udseendet kan jeg tilføje at hun lever op til sin beskrivelse på hjemmesiden. Jeg så en anmeldelse herinde fra sidste uge og jeg må dertil understrege at denne smukke glædespige IKKE er rund. Hun har kvindelige former og store spanskindbydende bryster (naturlige). En lækker krop som man kun kan drømme om og et kønt ansigt med kæmpe suttelæber som hun udnytter godt med den frækkeste dybe fransk. Endvidere mestrer hun "dirtytalk" til perfektion hvilket fik mig til st komme hårdt! Tiden blev overholdt og den søde telefondame var skam også et plus for oplevelsen - et sødt smil og et glas vand med ordene "god fornøjelse" var prikken over i'et :) 

Alt i alt en glimrende fræk og forførende oplevelse hos Serafina og anbefalelsesværdig. 

 

Redigeret af GentleB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...