Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte stedet på Dronningens Tværgade uanmeldt! 

Ringer på, der bliver åbnet og jeg spørger om de har tid og det havde de. (Jeg bliver åbenbart spurgt om jeg har bestil tid dette har jeg dog ikke hørt.)

Før jeg kommer 5 skridt ind af døren bliver jeg tilgengæld spurgt om jeg har penge! Det skulle nok have været mit tegn til at gå igen. 
Siger dog at jeg har penge og bliver ført ind i et rum af Alice mener jeg.

Sød og flot kvinde med fine fortrin. Vi fik forhandlet os til en god pris på 45 min b2b med hj da jeg havde lidt travlt (kunne ikke være der en time). 

Hun starter og det er blidt og dejligt, men her skifter det så. Det ringer på døren og der kommer en pige hen til os snakker lidt med Alice. 
Det viser sig at der er en som havde bestilt tid hos Alice, da jeg nu ( i min optik) bliver spurgt om jeg har ringet og bestilt tid. 
Siger at det har jeg ikke og Alice fortsætter, dog med et meget forhøjet tempo.

Alice får mig afsluttet indenfor 15 min og spørger så om jeg vil have et bad. Havde forsigtigt forsøgt at stoppe/holde hende igen fra at få mig til at komme. 
Jeg spørger om det ikke var 45 in vi havde aftalt og spørger hvor længe der var igen. 5 min siger hun. Hmmm. Begynder at brokke mig da jeg synes det gik lige lovligt stærkt. 

 

Snakker så med kollegaen, mulighvis indehaver, og brokker mig lidt mere. Får at vide at det er min skyld da jeg åbenbart har sagt ja til at jeg havde bestilt tid. Forklarer at jeg er ked af hvis jeg skulle have sagt ja til dette, men at det stadig ikke er i orden at cutte 30 min af tiden uden at sige at det er det som sker, eller at få noget i kompensation.  

Siger desuden at det første jeg spurgte om var "har i tid?". Forsøgte i flere minutter at få forklaret min side af det uden held. 
Fik at vide at Alice havde givet mig ekstra i for af spansk og at dette skulle være som del af kompensationen. Her forsøger jeg så at forklare at man ikke kan tage ekstra for noget uden at sige det først, hvilket de i princippet gjorde. De sagde desuden at en b2b er overstået når man er kommet, spurgte om det også gjaldt hvis det kun tog 2 min. Ja! det gjorde det.

 

Umiddelbart sød kvinde, Alice, men deres måde at håndtere denne situation gjorde at jeg blev nød til at dele det med jer. 

Har ingen tanker om at vende tilbage

Håber i er okay med mit lille udbrud. Har prøvet mange massage steder samt GP, dette var dog den værste behandling.

 

PS. Har selv været på den anden side hvor en anden stjal min bestilte tid et andet sted. Blev irriteret og forklaret at de måske skulle spørge om et navn næste gang, det gjorde det så. Her vender jeg med glæde tilbage.

 

-forsjov

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange i min spæde start i dette univers, og regner ikke med at komme der tilbage. Det gik rigtig meget på salg af extra og så hurtig færdig. Så undre mig ikke over din oplevelse. Men sørgeligt er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser det har du sagt ja til at du har bestilt tid? Du burde nok ja haft nogle penge tibage, men ellers er det da en situation du selv kunne ha forhindret og samtidig søget for at de ikke ville tabe ansigt. Der er intet thaierne hader mere end skulle indrømme de har begået en fejl. Især når det kunne ha været undgået fra din side. Det er iøvrigt alm praksis at de spørger sådan når man har bestilt - og hvis du ikke har bestilt, og de spørger, så er det nok fordi en anden har bestilt. Tænk på hvor irriterende det også må ha været for den anden kunde, at du lå og optog hans bestilte plads. Nej, det er på alle måder en ommer. Capish

Redigeret af kunforsjov76

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 3 timer siden:

Som jeg læser det har du sagt ja til at du har bestilt tid? Du burde nok ja haft nogle penge tibage, men ellers er det da en situation du selv kunne ha forhindret og samtidig søget for at de ikke ville tabe ansigt. Der er intet thaierne hader mere end skulle indrømme de har begået en fejl. Især når det kunne ha været undgået fra din side. Det er iøvrigt alm praksis at de spørger sådan når man har bestilt - og hvis du ikke har bestilt, og de spørger, så er det nok fordi en anden har bestilt. Tænk på hvor irriterende det også må ha været for den anden kunde, at du lå og optog hans bestilte plads. Nej, det er på alle måder en ommer. Capish

Som jeg læser det har jeg måske sagt ja til dette, da jeg ikke har hørt at de spurgte om det ved døren. Men som jeg skriver, når de åbner, er det første jeg siger "har i tid?". Det er i mine øjne ikke noget man spørger om hvis man har bestilt tid i forvejen.

Da jeg bliver spurgt om det under massagen kan jeg godt regne ud hvad der måtte være sket. Som sagt, er sympatisk over for situatuonen, har selv været på den anden side. Deres håndtering af situationen er dog stadig i mine øjne helt uacceptabelt. 

-forsjov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liste peter

Er der andre der har prøvet nogle af de andre piger på thai sabai i kan Anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...