Hop til indhold
Liderbukken

Katja/Fræk dansk pige privat/diskret i Århus Syd

Recommended Posts

Jeg blev sgu' lige pludselig liderlig her sidst på eftermiddagen. Og et hurtigt søg på Annoncelight førte mig til Katjas annonce. Hun er ret ny i branchen og det er vist første gang hun er i Århus.

Efter nogle sms'er med hende fik jeg adressen - en lejlighed i det sydlige Århus, nærmere bestemt Højbjerg, hvor hun inviterede indenfor i et nydeligt bollerum, der var pænt, rent og hyggeligt.

Katja er en ganske lækker tøs. Nok lidt ældre end de 27 år, som der står i annoncen, men det er jo reglen i denne branche. Men til gengæld var hun både frækkere og smukkere end hendes billeder giver indtryk af. Og samtidig en frisk, ligefrem pige, der var nem at snakke med. Hendes barm har fået tilsat lidt ekstra fylde, men de lækre babser er både flotte og dejlige at lege med. Resten af kroppen er slank og indbydende, så alt i alt et godt skår.

Vi aftalte en halv time til 1.000 kroner med blandt andet superfransk, hvilket hun mestrer helt perfekt. Faktisk så godt, at ladningen i sidste ende endte i munden på Katja, som snappede det hele i sig, som en killing, der får serveret fløde.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, med en pige, som jeg aldrig før har hørt omtalt, hvilket jo altid er lidt af et sats. Men jeg tror helt sikkert succesen skal gentages, for jeg har på fornemmelsen, at det bliver endnu bedre, når man kender hinanden lidt bedre.

Katja har også græsk på menuen, og selvom det egentlig ikke er noget, jeg dyrker så meget, så tror jeg det skal prøves. For mit indtryk er helt sikkert, at Katja nyder sin bibeskæftigelse og når hun også tilbyder græsk, så må det være fordi hun tænder på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Bestem ikke værst pige. ;-) Og at du turde tage "een for holdet" er jo prisværdigt. At du så osse fik en god oplevelse fuldender jo bare det hele.

Ved du, om hun skal være der permanent eller skal rejse lidt rundt i landet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

OG hun er der osse i dag og torsdag, fredag. Har en aftale sidst på hendes vagt i dag. I øvrigt en rigtigt sød veninde, der passer telefonen. Men hun deltager ikke i løjerne, skal siges! ;-) 

Hun ligger i den lidt dyre ende, men man må jo betale for kvalitet, som det påstås hun har! Så jeg er på vej, da en anden aftale desværre er skredet uforudset. Kender Højbjerg som min egen bukselomme, da jeg er opvokset der i 70'erne, så intet problem med adressen. :-) 

Melding følger. Så "Liderbukken", du skylder mig 1800, hvis hun ikke lever op til din besrivelse! Hehe. ;-) 

Husk at alt under en time er sjusk, som jeg altid siger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Liderbukken skrev, den 15/12/2016 at 12:07:

Var du så tilfreds, Chris? :-P

Kom aldrig afsted. Min mor blev indlagt på Skejby. Men hun er jo osse godt oppe i årene. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter mit første møde med Katja måtte jeg bare se hende igen, hvergang hun kom til Århus.

Jeg er gået hen og blevet en fast beundre ;-)

Udover at være smuk og dejlig sexet og fræk fik jeg en ægte følelse af, at hun virkelig det hun laver og vores tid sammen, var som jeg havdet glædet mig til.

Hun er vild med at blive slikket og hun sutter som en drøm. 

Når man borer sin remington ind mellem benene på hende tænder hun helt af: Det er som at ride en skoløs hest på glatis. Som at styre et rorløst skib i ruskvejr. Jeg glæder mig til hun kommer til Århus igen.  jeg kan næsten ikke vente... 

Og drenge, hun er besøget værd. Hun indfrier alle ens forventninger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Torben Nielsen skrev, for 11 timer siden:

Efter mit første møde med Katja måtte jeg bare se hende igen, hvergang hun kom til Århus.

Jeg er gået hen og blevet en fast beundre ;-)

Udover at være smuk og dejlig sexet og fræk fik jeg en ægte følelse af, at hun virkelig det hun laver og vores tid sammen, var som jeg havdet glædet mig til.

Hun er vild med at blive slikket og hun sutter som en drøm. 

Når man borer sin remington ind mellem benene på hende tænder hun helt af: Det er som at ride en skoløs hest på glatis. Som at styre et rorløst skib i ruskvejr. Jeg glæder mig til hun kommer til Århus igen.  jeg kan næsten ikke vente... 

Og drenge, hun er besøget værd. Hun indfrier alle ens forventninger :-)

Æhrm - hun er altså tilbage denne weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der har været forbi.

Trængende så tænker om jeg skal ud og prøve hende. Evt græsk.

 

flere billeder evt andre anbefalinger af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrhamderbestemmer

Jeg pønser også på et besøg. Er dog lidt i tvivl om hvad der er inkluderet i en cocktail? Hun beskriver det ikke nærmere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra annoncen, mon ikke det er det der er inkluderet:

Jeg tilbyder sex i alle de stillinger du kunne ønske, blow ude gummi, du må gerne komme mig i munden og jeg sluger gerne og gensidig fransk er virkelig fantastisk og jeg giver ægte kys og kram som selvfølgelig er inkl. i prisen.
Er i to fyre kan det også arrangeres. 
Ingen sex uden gummi !! Men hos mig, må du komme alle de gange, du kan inden for tidsrummet. 
giver mig 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hrhamderbestemmer
North skrev, for 20 minutter siden:

Fra annoncen, mon ikke det er det der er inkluderet:

Jeg tilbyder sex i alle de stillinger du kunne ønske, blow ude gummi, du må gerne komme mig i munden og jeg sluger gerne og gensidig fransk er virkelig fantastisk og jeg giver ægte kys og kram som selvfølgelig er inkl. i prisen.
Er i to fyre kan det også arrangeres. 
Ingen sex uden gummi !! Men hos mig, må du komme alle de gange, du kan inden for tidsrummet. 
giver mig 100%

Pas, der står jo derudover en lang række enkelt ydelser, som jeg har svært ved at gennemskue om er enkelt ydelser eller tillæg. Herunder er der f.eks. også super og slug. 

Redigeret af hrhamderbestemmer

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 5 timer siden:

Godt nok ærgerligt at hun har de grimme tatoo's...for mig et totalt turn off.

 

Funktionær skrev, for 18 minutter siden:

Og plastic i brysterne

Og det kan Katja og vi andre bruge til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 25 minutter siden:

 

Og det kan Katja og vi andre bruge til? 

Det kan vi bruge helt på linie med al anden indbyrdes info på dette medie. Det er ret beset det eroguide er beregnet til....at dele info. Den enkelte vurderer så selv hvad man kan/vil bruge den info til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 3 timer siden:

Det kan vi bruge helt på linie med al anden indbyrdes info på dette medie. Det er ret beset det eroguide er beregnet til....at dele info. Den enkelte vurderer så selv hvad man kan/vil bruge den info til.

Mind blown! Troede det handlede om sexkøb her inde, og ikke hvilke vi hver især ikke tænder på :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 7 timer siden:

Mind blown! Troede det handlede om sexkøb her inde, og ikke hvilke vi hver især ikke tænder på :wacko:

Pu det er tungt...Ja, det handler om sexkøb....og sexkøb er om noget et spørgsmål om hvad man tænder på....og hvad man ikke tænder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 3 minutter siden:

Pu det er tungt...Ja, det handler om sexkøb....og sexkøb er om noget et spørgsmål om hvad man tænder på....og hvad man ikke tænder på.

Hvis ikke du tænder på Katja, så lader du vel bare være med at besøge hende? Det er der vel ingen grund til at informerer hele  EG om, at hun ikke er din type, det minder mest af alt bare om et barn der vrænger på næsen og bræger "ad, dét kan jeg ikke lide!". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 23 minutter siden:

Hvis ikke du tænder på Katja, så lader du vel bare være med at besøge hende? Det er der vel ingen grund til at informerer hele  EG om, at hun ikke er din type, det minder mest af alt bare om et barn der vrænger på næsen og bræger "ad, dét kan jeg ikke lide!". 

Du tager helt fejl. Eroguide er for mig ikke et forum, hvor der udelukkende finder lovprisning sted. For mig et dette et medie hvor vi udveksler erfaringer, anbefalinger, advarsler, turn on's og off's.

Du må hjertens gerne blive pigesur - men jeg fortsat anvende alle aspekter af EG, helt uden skelen til hvem der måtte blive fornærmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
all skrev, for 34 minutter siden:

Du tager helt fejl. Eroguide er for mig ikke et forum, hvor der udelukkende finder lovprisning sted. For mig et dette et medie hvor vi udveksler erfaringer, anbefalinger, advarsler, turn on's og off's.

Du må hjertens gerne blive pigesur - men jeg fortsat anvende alle aspekter af EG, helt uden skelen til hvem der måtte blive fornærmet.

Ja...selvfølgelig, hvad der er no go for dig kan da være super for andre, så selvfølgelig skal alle kortene på bordet...så kan man jo individuelt forholde sig til det, og jo flere desto bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 4 timer siden:

Pu det er tungt...Ja, det handler om sexkøb....og sexkøb er om noget et spørgsmål om hvad man tænder på....og hvad man ikke tænder på.

Hvad du ikke tænder på, i en tråd om en piger du ikke ville besøge, det bidrager helt vildt på et forum om sexkøb. 

Havde du skrevet det i en efterlysning du havde lavet så havde vi kunne bruge det til noget. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...