Hop til indhold

Recommended Posts

Sasha og Olivia ser  i hvertilfælde frække ud ;-) 

Men bare de dog ville lade være med at bruge google translate.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke umiddelbart nogen af de tre piger. Men har været på Tinghøjvej 58 et par gange og det ser ud til, at deres billeder er taget i lejligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen personlig erfarenhed, men de har recenserets her: Svårt at få træffe den pige man vil, polsk man i stuen brevid som tar pengene, pigerne tatuerede med polske pimps "owner marks", dårlig service. Tillræckligt før at få mig at avstå...:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Advarsel  tag aldrig der hen du bliver snydt talte i tlf med en af dem men det var ikke hende der var på annoncen vi aftalte på engelsk 1 time 800kr jeg to tøjet af og ventede ca 10 min så kom hun ind og begyndte at ornanere min pik som ikke blev stiv af det så måtte jeg selv gøre den stiv så to jeg selv gummi på jeg sagde til hende på engelsk om hun kunne sutte min pik men nu kunne hun ikke forstå engelsk og gik igang med at ornanere min pik til den blev slap efter 5 min fik jeg nok og skred selvom hun fik 800 for en time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Har også været på adressen - gik igen unden at erhverve service

stedet "lugter langt væk" af ren forretning og de forsøgte også at lokke mig derud ved at lyve i telefonen omkring blandt andet "ægte kys" osv - tydeligt da jeg kom frem at der aldrig ville opstå naturlig kemi til den slags 

bliv væk - det er mit råd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...