Hop til indhold
Slikmunden

Lea Rose Bording

Recommended Posts

 

jeg vil lige dele en fantastisk oplevelse jeg havde i Bording jeg havde oprindeligt bestemt mig for at besøge Rikke Solskind men hun var desværre blevet syg så jeg fik kontakt til Lea som var en fantastisk pige jeg blev modtaget i gangen af en blondine med et gude smukt ansigt og nogle flotte patter og en god røv. efter lidt snak ud i badet og ind til en fræk kvinde som kyssede så jeg bare måtte ned og gøre det jeg mest af alt elsker at slikke en kvinde så hun skriger orgasmen ud og er lige ved at kvæle og det skal jeg love for at hun kunne ikke noget skuespil der herefter suttede hun på tryllefløjten til jeg var nød til at standse hende ellers var jeg ikke nået ind i varmen jeg fik hende så bagfra og i missionæren og da jeg ikke havde flere kræfter satte hun sig på mit stive lem og lod den langsomt forsvinde ind i den snævre grotte igen og det holdt den så ikke til og jeg fyrede den af i den største orgasme og samtidigt kom hun også så hun rystede over hele kroppen, afsluttede med at kæle og kysse et bad og hjemad, med tanken på hvornår jeg igen skal besøge denne skønne kvinde, ps hun skriver ikke dansk det er hun heller ikke men hun taler og forstår udmærket alt også dansk humor så må man sige hun er kommet langt. så hun er bestemt et besøg værd. i må undskylde stavefejl og manglende . og ,  men historien er der da. mvh Slikmunden.    

Send forum-besked

  [email protected]
  28 66 41 55
Beskeder via SMS
Opkald med skjult nummer besvares ikke
  Bording
  Forumprofil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngUerfarenGut

Jeg siger ikke, at du lyver, men nu har jeg læst en del "anmeldelser" ( Ret forkert, at skulle anmelde et menneske, ifølge mig, men lad nu det ligge ) og ofte, så kommer den lige ud, at man gav gp'en orgasme, selvom studier har vist, at der faktisk er overraskende mange, som ikke får orgasme, og hvis det er tilfældet, så er det meget sjældent. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LeaRose

Hej Slikmunden :PDet var helt sikkert en gensidig fornøjelse :) Glæder mig til næste gang ,når du vil komme igen på besøg:D:D Kys og kram Lea

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngUerfarenGut skrev, for 2 timer siden:

Jeg siger ikke, at du lyver, men nu har jeg læst en del "anmeldelser" ( Ret forkert, at skulle anmelde et menneske, ifølge mig, men lad nu det ligge ) og ofte, så kommer den lige ud, at man gav gp'en orgasme, selvom studier har vist, at der faktisk er overraskende mange, som ikke får orgasme, og hvis det er tilfældet, så er det meget sjældent. :-)

du lære med alderen eller du lære det aldrig gør din fortjent til at pigerne elsker dig og de vil give dig 1000 gange igen. det er jo piger som alle andre behandler man dem godt giver de god sex og jeg ved jo ikke med dig men ved du ikke hvordan så prøv at spørge nogle af pigerne de hjælper dig gerne til en god oplevelse, som vi her på siden så gerne vil læse lidt om men det syntes du jo er forkert men du læser jo selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngUerfarenGut skrev, for 3 timer siden:

Jeg siger ikke, at du lyver, men nu har jeg læst en del "anmeldelser" ( Ret forkert, at skulle anmelde et menneske, ifølge mig, men lad nu det ligge ) og ofte, så kommer den lige ud, at man gav gp'en orgasme, selvom studier har vist, at der faktisk er overraskende mange, som ikke får orgasme, og hvis det er tilfældet, så er det meget sjældent. :-)

Nu er det jo sådan at man ikke kan læse sig til alt her i livet. Der kan være rigtig lang vej fra viden til praksis.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
UngUerfarenGut skrev, for 18 timer siden:

Jeg siger ikke, at du lyver, men nu har jeg læst en del "anmeldelser" ( Ret forkert, at skulle anmelde et menneske, ifølge mig, men lad nu det ligge ) og ofte, så kommer den lige ud, at man gav gp'en orgasme, selvom studier har vist, at der faktisk er overraskende mange, som ikke får orgasme, og hvis det er tilfældet, så er det meget sjældent. :-)

Hvad er det for nogen studier ? Der er vel for hulen ikke nogen der har lavet videnskabelig forskning i om glædespiger får orgasme på jobbet? ;-)

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Slikmunden skrev, for 20 timer siden:
 

jeg vil lige dele en fantastisk oplevelse jeg havde i Bording jeg havde oprindeligt bestemt mig for at besøge Rikke Solskind men hun var desværre blevet syg så jeg fik kontakt til Lea som var en fantastisk pige jeg blev modtaget i gangen af en blondine med et gude smukt ansigt og nogle flotte patter og en god røv. efter lidt snak ud i badet og ind til en fræk kvinde som kyssede så jeg bare måtte ned og gøre det jeg mest af alt elsker at slikke en kvinde så hun skriger orgasmen ud og er lige ved at kvæle og det skal jeg love for at hun kunne ikke noget skuespil der herefter suttede hun på tryllefløjten til jeg var nød til at standse hende ellers var jeg ikke nået ind i varmen jeg fik hende så bagfra og i missionæren og da jeg ikke havde flere kræfter satte hun sig på mit stive lem og lod den langsomt forsvinde ind i den snævre grotte igen og det holdt den så ikke til og jeg fyrede den af i den største orgasme og samtidigt kom hun også så hun rystede over hele kroppen, afsluttede med at kæle og kysse et bad og hjemad, med tanken på hvornår jeg igen skal besøge denne skønne kvinde, ps hun skriver ikke dansk det er hun heller ikke men hun taler og forstår udmærket alt også dansk humor så må man sige hun er kommet langt. så hun er bestemt et besøg værd. i må undskylde stavefejl og manglende . og ,  men historien er der da. mvh Slikmunden.    

Send forum-besked

  [email protected]
  28 66 41 55
Beskeder via SMS
Opkald med skjult nummer besvares ikke
  Bording
  Forumprofil

Lea er en super dejlig pige. Jeg kan i den grad bekræfte alt hvad du beretter om :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Slikmunden skrev, for 18 timer siden:

du lære med alderen eller du lære det aldrig gør din fortjent til at pigerne elsker dig og de vil give dig 1000 gange igen. det er jo piger som alle andre behandler man dem godt giver de god sex og jeg ved jo ikke med dig men ved du ikke hvordan så prøv at spørge nogle af pigerne de hjælper dig gerne til en god oplevelse, som vi her på siden så gerne vil læse lidt om men det syntes du jo er forkert men du læser jo selv.

er god sex, eller en god oplevelse ensbetydende med at pigen skal opnå en tur i himlen ???...naaa næppe, men selvfølgelig kan det være en del af oplevelsen, mon ikke det er hvad @UngUerfarenGut er inde på....hver gang pigen åbner sin dør bliver der blive skrevet en ny "oplevelse" ingen kan forvente at opleve en dublet, det vil være at sætte pigen under et præstations problem som ingen kan indfri....:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UngUerfarenGut

Åh Gud. Der er meget, som I ikke forstår. :) Ha' en god dag, og det er super med de anmeldelser her, så man ikke bliver fusket. - Det var såmænd ikke det, som jeg pointerede, men derimod bare noget, som jeg havde bidt mærke i flere gange nu.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft æren af at besøge Lea Rose flere gange, hun er og bliver en af mine favoritter. Hun er noget af det skønneste at være sammen med. indlevende og fuld af gode overraskelser.:D:wub:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...