Hop til indhold
Selected9000

Søger en ekstra fyr til trekant, med fræk pige i centrum

Recommended Posts

Hejsa, havde oprindeligt postet denne tråd under 'Hyggesnak' men virker ikke til at få rigtig fat, som jeg håbede på. Moderator 'Ledvogter' har derfor givet grønt lys for at poste opslaget her istedetfor. Hvis nogle skulle finde det forkert, så lad mig få det afvide :)

Vi søger en ekstra fyr til en (fyr-fyr-pige) trekant, hvor pigen er i 100% centrum og skal tilfredsstilles. Det vil foregå i Østjylland (Evt. Aarhus) og der opsættes specifikke spilleregler som skal accepteres og overholdes.

Du er under 40 år gammel, ungdommelig af sind og udtryk, alm. bygget ifht. højde (ikke for stor og trænet mv.) og være okay normal udstyret. Behøver vi at sige 100% sygdomsfri og renlig til fingerspidserne ;) Du behøver ikke have erfaring i den type trekants sex, men det vil klart være en fordel hvis du har stiftet bekendtskab med den type, evt. fra GP events mv.

Du skal have et venligt væsen og besidde en empatisk og forstående personlighed. Du skal accepterer at du vil være det tredje hjul i denne kvindes fantasi - muligt det kun bliver den ene gang, måske flere. Du må være anonym hvis du foretrækker det - og vi bærer alle en form for 'Zorro' maske.

Du skal kunne fremsende billede af dig selv - det er okay med sløret ansigt eller lign. Det er pigens måde a finde ud af om hun tænder på fysikken af dig.

Du vil møde mig først og finder jeg at du lever op til beskrivelse og billeder, så vil du blive inviteret med på værelset, hvor pigen venter... måske siddende med bind for øjnene eller hvad vi finder på.

Jeg har muligt glemt et punkt eller to, men vær ikke forskrækket over vores 'krav' - vi er helt normale mennesker som blot er ude på at ha det sjovt.
Vi er IKKE et par, men blot venner som hygger sig og oplever nye fantasier.

Smid en besked her i tråden eller en PB til mig, hvor du beskriver dig selv og hvilken type pige du tænder på :)

Mere info kan fåes via privat besked!! ;)

Pigen er vanvittig fræk og har længe fantaseret om at blive tilfredsstillet af to fyre... nogle friske?

IMG_5738.JPG

Redigeret af Selected9000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mister helt pusten med alle de krav og retningslinjer.

Jeg vil tro at det er det der holder folk væk.... just saying ;-)

Personligt nåede jeg kun til "under 40"er selv 43..... så videre til andet læsestof

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melkor1973 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg mister helt pusten med alle de krav og retningslinjer.

Jeg vil tro at det er det der holder folk væk.... just saying ;-)

Personligt nåede jeg kun til "under 40"er selv 43..... så videre til andet læsestof

Mange tak for input @Melkor1973 - jeg burde rette til, men kan ikke redigerer i opslaget.

Hvis ikke opslaget kaster noget af sig, så må jeg forsøge med et nyt opslag og en kortere og mere overskuelig tekst.

Redigeret af Selected9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
AalborgLook skrev, for 8 timer siden:

Det er @Selected9000der har opslaget og søger, så det står ham også frit for at bestemme retningslinjerne. 

Men klart at jo flere krav des færre er der som opfylder dem ;-)

Yep...jeg faldt fra da jeg så mig selv i spejlet, og jeg så en lækker sportstrænet krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 20 minutter siden:

Yep...jeg faldt fra da jeg så mig selv i spejlet, og jeg så en lækker sportstrænet krop.

Så'n havde jeg det også.... AHEM....

Elsker iøvrigt denne: " Jeg har muligt glemt et punkt eller to, men vær ikke forskrækket over vores 'krav' - vi er helt normale mennesker som blot er ude på at ha det sjovt.
Vi er IKKE et par, men blot venner som hygger sig og oplever nye fantasier".

Tror faktisk heller ikke, der er nogen som er "forskrækkede" - nok mere "a hva'", på den der lidt grinende måde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...