Hop til indhold
Den Glade

Prøve en slavetøs Jill

Recommended Posts

Hej

Jeg hade længe gået og leget med ideen at prøve en slavetøs, var dog noget nervøs, da det var første gang på den bane :-)

Kikket på Jill (http://www.kinky-jill.dk/) hjemmeside en del gange inden jeg fik taget mod til mig og ringet til hende (Ikke noget jeg fortryder) :-P

 

Hvis man er efter en topmodel på 18 er det den forkerte at besøge.

Men hvis det er en dejlig moden kvinde der nyder det hun laver er hun et besøg værd.

 

Uden at gå i detaljer med hvad vi laver når vi er sammen (Den hemmelighed holder jeg med Jill :-))

Da jeg ankom fik vi en god snak om hvad jeg hade lyst til, samt nogle sikkerheds tiltag som jeg syntes var godt, det skal jo være godt og sikkert for begge parter :-P 

Da vi var færdig fik vi en snak mere om oplevelsen, og nogle fif hvis jeg kom igen hvilke jeg har gjort :-) 

Jill tager god tid når man er ny, så man kommer fornuftigt ind i BDSM verden.

Og som første gang BDSM verden er hun super, forventer ikke du kan det hele og vil gerne give noget råd, hvis man som mig var ny og gerne vil lære.

 

Hendes udvalg i legetøj er stort der er noget for alle, Og det der fremme er må man bruge

Det er ikke det hele der tiltaler mig men vi er jo ikke ens :-P

Men nogle super dejlige og fede oplevelser jeg har haft med Jill

 

Har lavet det her opslag, da jeg selv gerne ville have set noget lignede til at fjerne noget af min nervøsitet

Så hvis man går med en lyst til at prøve en slavetøs er Jill et besøg værd. Hun bider ikke :-)

Jill var dog lidt skræmmende første gang i telefonen, fandt ud af det var for sikker sig selv for at der ikke kommer sadister, udlændinge mm.

 

Jill hvis du læser denne vil jeg gerne takke dig for nogle dejlige turer, glæder mig til at komme forbi igen og tage dig under behandling :-P:-P

 

 

Den Glade

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Den Glade skrev, den 1/12/2016 at 15:16:

Jill hvis du læser denne vil jeg gerne takke dig for nogle dejlige turer, glæder mig til at komme forbi igen og tage dig under behandling :-P:-P

Jill var dog lidt skræmmende første gang i telefonen, fandt ud af det var for sikker sig selv for at der ikke kommer sadister, udlændinge mm.

Den Glade

Rubert skrev, for 10 timer siden:

Det skal du ikke regne med, det er jo ikke de almindelige ting hun tilbyder. Hun er slavetøz. :-P

Ha ha Du Hr. Rubert :D 
Er da ikke helt tabt af vognen :-P  

Godt du er på job nu & har dårlig hukommelse :-P 

Kære Hr. Den Glade.
Tusind mange tak for de søde ord, det varmer mit tøse hjerte & selv tak  :-)  

& du afsløret min hemmelig side, hvorfor jeg er streng i tlf,  :D  ja jeg har hørt før at, jeg er som en domina i tlf  & når i besøger mig er jeg slavetøs, flabet & uartig :-P

På knæ takker jeg og kys kys :-)

Mildur skrev, for 20 timer siden:

Og hvad koster disse oplevelser med Jill- er det sammenligneligt med almindelige klinikpriser?

Kære Hr. Midur 
Jeg & andre i SM verden går forsigt med priserne. 
For at kan give en pris, har jeg brug for nogle oplysninger fra dig, er du sød og ringe ?
knuz fra Jill 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Glade skrev, den 1/12/2016 at 15:16:

Hej

Jeg hade længe gået og leget med ideen at prøve en slavetøs, var dog noget nervøs, da det var første gang på den bane :-)

Kikket på Jill (http://www.kinky-jill.dk/) hjemmeside en del gange inden jeg fik taget mod til mig og ringet til hende (Ikke noget jeg fortryder) :-P

 

Hvis man er efter en topmodel på 18 er det den forkerte at besøge.

Men hvis det er en dejlig moden kvinde der nyder det hun laver er hun et besøg værd.

 

Uden at gå i detaljer med hvad vi laver når vi er sammen (Den hemmelighed holder jeg med Jill :-))

Da jeg ankom fik vi en god snak om hvad jeg hade lyst til, samt nogle sikkerheds tiltag som jeg syntes var godt, det skal jo være godt og sikkert for begge parter :-P 

Da vi var færdig fik vi en snak mere om oplevelsen, og nogle fif hvis jeg kom igen hvilke jeg har gjort :-) 

Jill tager god tid når man er ny, så man kommer fornuftigt ind i BDSM verden.

Og som første gang BDSM verden er hun super, forventer ikke du kan det hele og vil gerne give noget råd, hvis man som mig var ny og gerne vil lære.

 

Hendes udvalg i legetøj er stort der er noget for alle, Og det der fremme er må man bruge

Det er ikke det hele der tiltaler mig men vi er jo ikke ens :-P

Men nogle super dejlige og fede oplevelser jeg har haft med Jill

 

Har lavet det her opslag, da jeg selv gerne ville have set noget lignede til at fjerne noget af min nervøsitet

Så hvis man går med en lyst til at prøve en slavetøs er Jill et besøg værd. Hun bider ikke :-)

Jill var dog lidt skræmmende første gang i telefonen, fandt ud af det var for sikker sig selv for at der ikke kommer sadister, udlændinge mm.

 

Jill hvis du læser denne vil jeg gerne takke dig for nogle dejlige turer, glæder mig til at komme forbi igen og tage dig under behandling :-P:-P

 

 

Den Glade

 

 

Den Glade   dette var dejlig læsning ,  hun er unik  smuk  og ikke mindst hun er ægte  .Da dette er ikke bare en rolle hun spiller   hun er slave tøs  af hele sit hjerte <3    rigt god jul i der ude  både herre og slaver   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønt når man læser om en sød pige som elsker det hun laver og kunden bagefter skriver sin tilfredsstillelse ud på en anmeldelse. 

 

Godt for begge parter og lidt syndt for mig at jeg nok ikke får æren af at mødes med Jill :wacko:

God anmeldelse af en en god pige ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...