Hop til indhold
69lover

Til Julebal i fisseland - 06.dec

Recommended Posts

or SORRY - Til Julebal i nisseland - besøg Phuket og Bangla og nå hjem inden "anden" kommer på bordet. 

Da jeg var ved at kigge efter rejser løb jeg lige over dette tilbud og tænkte det var den oplagte før julegave til en selv (kan desværre ikke selv, øv,øv) men derfor ville jeg lige 

vide give den til jer gode venner, måske en som gerne ville komme hjem dejlig solbrun og i godt humør... 

OBS OBS KUN MEGET FÅ PLADSER. 

Fandt følgende:   

Afrejse

Afrejse fra Kastrup Terminal 2, Danmark, 06-12-2016, 16.10
Ankomst Phuket, Thailand, 07-12-2016, 08.50
Rejsetid 10 timer, 40 min
Flyselskab Thomas Cook Airlines
Flytype Airbus A330-300

Hjemrejse

Afrejse fra Phuket, Thailand, 21-12-2016, 15.00
Ankomst Kastrup Terminal 3, Danmark, 21-12-2016, 21.05
Rejsetid 12 timer, 5 min
Flyselskab Thomas Cook Airlines
Flytype

Airbus A330-200

 

Pris for fly ca.:  3699,- kr 

1 dobbeltværelse med bad/toilet (som enkeltværelse) den 07.12 - 21.12.16 (14 dage) i Patong kan fås fra ca. 1760,- kr + 110,- kr i byskat 

F.eks The Silk Hill Hotel : http://www.thesilkpatong.com

Så måske ! giv dig selv en tidlig julegave -  PRIS IALT FRA KUN CA. 5570,- kr 

God tur til skønne oplevelser måske en af jer gode EG venner kan gøre brug af dette tip !!!

God torsdag fra 69lover 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, det er sgu billigt nok .. Kender du det hotel i Patong, siden du lige anbefaler det ?

Er det til at tage "piger" med hjem, uden man skal betale eller snakke med receptionen om det hver gang?

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Nej, jeg skal sgu ingen steder, når der er jødekager og konfekt på bordet og julelys i vinduet :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
tzatiki skrev, for 50 minutter siden:

Nej, jeg skal sgu ingen steder, når der er jødekager og konfekt på bordet og julelys i vinduet :D:D

Nå nå.. Men tror nu stadig Thai-fisse smager væsentlig bedre end Jødekager :)  men go Jul, hvis du hellere vil spise Jødekager :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 1 time siden:

Da jeg var ved at kigge efter rejser løb jeg lige over dette tilbud

Du har ikke et direkte link til tilbudet - eller selskabet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ikke så tosset med en Thailands tur med sol, varme og strand om dagen og snævert Thaifisse om natten. Det kan kun være sundt for den blege danske vinter krop

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 22 timer siden:

Ja, det er sgu billigt nok .. Kender du det hotel i Patong, siden du lige anbefaler det ?

Er det til at tage "piger" med hjem, uden man skal betale eller snakke med receptionen om det hver gang?

Hey T-DK - Nej jeg kender ikke specielt hotellet det var bare et eksempel. 

Jernsvinet skrev, for 20 timer siden:

Du har ikke et direkte link til tilbudet - eller selskabet?

Kære Js 

Flybilletten KUNNE være købt på Spies rejser under (KUN FLY) men NU er de udsolgt til den 06.12 ... MEN stadig mulig den 13.12 til en lidt højre pris

kan se der lige pt er følgende afgang med plads: 

Afrejse

Afrejse fra Kastrup Terminal 2, Danmark, 13-12-2016, 20.45
Ankomst Phuket, Thailand, 14-12-2016, 13.25
Rejsetid 10 timer, 40 min
Flyselskab Thomas Cook Airlines
Flytype Airbus A330-200

Hjemrejse

Afrejse fra Phuket, Thailand, 28-12-2016, 15.00
Ankomst Kastrup Terminal 3, Danmark, 28-12-2016, 21.05
Rejsetid 12 timer, 5 min
Flyselskab Thomas Cook Airlines
Flytype

Airbus A330-200  

dog til en flypris på: 5499,- kr pr. person nok fordi det er henover JULEAFTEN 

1 dobbeltværelse med bad/toilet (som enkeltværelse) den 14.12 - 28.12.16 (14 dage) i Patong kan fås fra ca. 2500,- kr + 155,- kr i byskat 

F.eks The Silk Hill Hotel : http://www.thesilkpatong.com

Så måske !!! giv dig selv en JULEGAVE & JULEAFTEN  -  PRIS IALT FRA KUN CA. 8155,- kr 

God tur til skønne oplevelser måske en af jer gode EG venner kan gøre brug af dette tip !!!

God fredag & weekend fra 69lover

P.S. hotellet kan bookes på hotels.com

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk bare normal prisen der kan næsten altid findes billetter til Thailand for ca. 4000 kroner med rutefly, fordelen er du slipper for alle charter turisterne ombord det giver en roligere flyvning.

Og rutefly der mener jeg ikke lavpris så alt k.oster ekstra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, den 2/12/2016 at 22:41:

Det er faktisk bare normal prisen der kan næsten altid findes billetter til Thailand for ca. 4000 kroner med rutefly, fordelen er du slipper for alle charter turisterne ombord det giver en roligere flyvning.

Og rutefly der mener jeg ikke lavpris så alt k.oster ekstra 

Hey DLH 

Tja, hvad er faktisk normal pris !!! Ruteselskaberne hen over Julen eller Nytår kan du normalt ikke finde til ca. 4000 kr med mindre det er med 1 - 2 skift og måske via 

Moskva eller Teheran (Go tur)  

Pris ca.: 2998,- kr så stadig billig mulighed for Jul i fisseland.... :D

http://www.tui.dk/bestil-rejse/SearchResult.aspx?q=1ecd9ff724fa478fbdc3230a293c92d8

Flyinformation

Alle tider er i lokaltid.

› Udrejsedato
Fra Til Dato Udrejse Ankomst Rejsetid Flyinformation Flyklasse
København Phuket 13-12-2016 14:35 07:05 *
* Lander 14-12-2016
16:30 Thomson Airways, TOM384 Dreamliner Dreamliner Class
Flytid: 10 t 30 min
› Hjemrejse
Fra Til Dato Udrejse Ankomst Rejsetid Flyinformation Flyklasse
Phuket København 28-12-2016 09:10 15:05 05:55 Thomson Airways, TOM385 Dreamliner Dreamliner Class
Flytid: 11 t 55 min

Dreamliner Class

Du flyver med verdens mest moderne fly, som er bygget til langdistanceflyvninger. Flyet har større vinduer, højere til loftet i kabinen og en højere luftfugtighed . Alt sammen for at du skal ankomme så udhvilet som muligt. 

  • Behagelige stole med god benplads 
  • Egen TV-skærm med masser af film og anden underholdning 
  • Enkelt måltid i form af en smørrebrødsboks 

 

Indcheckning

Indcheckningen lukker en time før flyets afgang. Det er derfor vigtigt, at du kommer i god tid. Du skal være i afrejselufthavnen senest 2 timer før flyets afgang

Bagage

Flyselskabets frivægt for bagage er oftest 20 kg. inklusiv et stk. håndbagage, som må veje maks. 5 kg. Hvis bagagen overskrider den tilladte vægt, vil flyselskabet opkræve en afgift, som kan variere efter destination. Hvis du rejser med TUIfly eller SAS i 3 uger eller mere, er det tilladt at medbringe 30 kg. Læs mere om bagageregler her 
OBS!
For dig som har bestilt en enkelt flyrejse (uden hotel) kommer der et gebyr for indtjekket bagage.

God tur - bare jeg kunne ....øv, øv og god tirsdag fra 69lover

 

 

 

 

 

Redigeret af 69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...