Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK

Ved sgu ikke, jeg tror ikke det er pigen .. Men, jeg finder heller ikke billeder på nettet, men de ser bare for "pro" ud, til at være billeder af en GP ..

..Men, jeg vil da gerne blive positivt overrasket :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, 1 time siden:

Ved sgu ikke, jeg tror ikke det er pigen .. Men, jeg finder heller ikke billeder på nettet, men de ser bare for "pro" ud, til at være billeder af en GP ..

..Men, jeg vil da gerne blive positivt overrasket :-)

Hmm.... Så nu SKAL jeg ta en for holdet eller hvad? Bare for din skyld @TboneDK:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Afsted med dig, haha 

Sidder selv, og "leder" efter lidt spænding i dag .. Sååå ... Men, jeg er lidt svær at friste, selvom jeg har kigge på AL og EG ..

Man bliver nok mere kræsen, og "picky" efter man har besøgt "en del" GP'er gennem årene. Det skal helst være noget "specielt" får man er fyr - og flamme ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme adresse som bemeldte Lena, så spændende om der er så forskellige udgaver på samme lille location.

                              Venligst Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 13 timer siden:

Hmm.... Så nu SKAL jeg ta en for holdet eller hvad?

Yes - mester :-) Og hvis hun virkelig sluger - så bliver der kø...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MandMedM skrev, for 17 timer siden:

Yes - mester :-) Og hvis hun virkelig sluger - så bliver der kø...

Hvor kom den fra? Stod det i annoncen (det gør det ikke nu).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi idag til 30 min. - diskret opgang/lejlighed, pænt og rent. Pigen er hende på billederne og kun glanset en smule. Hendes krop er ung og spænstig. Sendte mig i bad først - var ok. Pigebarnet var dog noget forsagt og ikke til meget øjenkontakt under forestillingen og heller ikke til de mere kinky muligheder, der bliver lagt op til i annoncen - med mig ihverfald. Er ikke til BJ og vil hellere nusses op i gear, hvilket hun gjorde ok med kamfer på - men ingen sexet/varm øjenkontakt, der tændte flammer. Ridetimen var god med mine fingre på hendes velproportionerede naturlige bryster og numse. Hun red nænsomt og langsomt med god tid og jeg kom også langsomt/kraftig men savnede lige prikken over i'et med intens øjenkontakt (jeg er ikke nogen grim fyr). Det var samlet set ok, men kommer nok ikke igen. Hun var ikke god til small talk og opgav at chatte med hende.Hun er på matriklen en uge mere. Njoy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gregor skrev, for 27 minutter siden:

Er ikke til BJ

Okay, så teksten i annoncen om ydelser er stort set fake?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 2/12/2016 at 19:37:

Hvor kom den fra? Stod det i annoncen (det gør det ikke nu).

Der stod "swallow" i annoncen. Det er blevet slettet efter mit indlæg ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MandMedM skrev, for 11 minutter siden:

Opdateret annoncetekst: Nu sluger hun igen :-) 

Men ifølge anmeldelsen ikke noget BJ - så det må være noget med at sigte godt, eller tage et glas til hjælp?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louis85 skrev, for 7 minutter siden:

Hmm jeg fik det til, at han selv ikke er til Blowjob??! :D:huh:

HAhaha! Tak, for den forklaring - min fantasi rakte ikke til, at det var det han mente. (Selvom en af mine venner også har det sådan).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

HAhaha! Tak, for den forklaring - min fantasi rakte ikke til, at det var det han mente. (Selvom en af mine venner også har det sådan).

Haha griner! Selv tak, nej jeg fatter det heller ikke. Vi er alle forskellige, men hvis som mand ikke tænder/elsker det, ja så ved jeg snart ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...