Hop til indhold
vexxer

Polske Monica - Odense Nyborgvej

Recommended Posts

Jeg var forbi Monica i dag og WOW sikke en oplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/218422

Jeg har tidligere været hos de polske piger og er ikke endnu gået skuffet derfra - langt fra.
Jeg kan tilslutte mig 100% brugeren Sexerens beskrivelse af fremgangsmåden. Jeg er normalt stadig til thai’er eller latinas, men de her piger kan virkelig noget for sig.

Jeg trådte ind og vi aftalte 15 min. Hun kom hurtigt tilbage med næsten ingenting på. Hun stillede sig virkelig til rådighed, så jeg hoppede ombord. Vi slikkede, hun slugte min helt stive pik uden kondom og  vi fortsatte med hende på ryggen imens jeg bankede løs. 

Hun tog også en tur ovenpå, som også bare må prøves, da hun virkelig forstår at bevæge sig. Jeg har svært ved at komme med et stramt kondom på og tid, så jeg en spiller ud over hendes flotte ægte bryster - en helt i gennem fantastisk omgang sex. 

Hendes billeder er meget flotte - men hendes virkelige udseende er faktisk endnu mere tiltrækkende end det heftige photoshop de har haft gang i. Flotte bryster, behagelig personlighed og meget kundevenlig.

Deres nye sted er i øvrigt helt på højde med det andet sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bestil tid i god tid, så kan det sikkert blive meget sent. 

Mener de er på 9-24, men er der kunder efter 24 så er du velkommen.

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik lige besøgt Monica en halv times tid idag :)

Jeg kan kun give de andre anmeldere ret, hun er godt nok en sød og dejlig tøs :)

Jeg fik hende lokket med i bad, ligesom en anden anlmelder, hun var kyssende og kælen og vi startede så med en god gang hånd lir :)

Så tørre hinnanden, ind i køjen hvor jeg lige varmede hende op med nogle gode lange tungekys til missen og derefter fik jeg et blow der virkelig var lækkert, dybt og blødt, masser af indlevelse og hendes lange hår der kilder mig overalt i de nedre regioner. MEGET pirrende :)

En god gang sex til afslutning, igen en fornemmelse af hun kan li det hun laver. Hun red mig næsten lidt for hårdt og måtte sutte den op igen og så sluttede vi i doggy.

Hun er absolut ikke bange for at kysse, jeg begyndte at gi hende finger da jeg slikkede hende, og det måtte jeg godt.....det er MEGET sjæjdent.

Til sidst må jeg altså fremhæve hendes bryster, jeg har efterhånden set en del af dem. :P  Det her er virkelig et par fint formede, naturlige, rigtig smukke boobs. En perfekt håndfuld og hun er ikke ømskindet så man må gerne tage lidt fat.

Og jeg ved godt det er bisset at anbefale en pige der kun er her et par dage til, men hun er et besøg værd drenge. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er da ikke forkert at anbefale GP med kort tid tilbage i Odense, 

Dejlig og glædeligt at andre også synes om smuksakken....

Så kunne det jo være Monica fik lyst til at komme tilbage til de fynske julebukke ?..

Sexeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...