Hop til indhold

Aarhus - Sai Rung og Silkeborgvej 120

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som kan hjælpe med info vedrørende de to ovennævnte steder. De har lidt tilbage i tiden været på min yndlingsliste.

Nu hvor jeg vil genoptage den gode forbindelse, virker telefonnumrene på Thailisten ikke.

De er:

• Sai Rung - 60 90 49 96 (virker ikke)
  • Silkeborgvej 120 - 42 40 59 74 / 91 94 40 06 (virker ikke, - det sidste nummer tilhører nu for tiden en venlig (dansk) kvinde, som fortalte mig, at hun får mange opkald ;)

En af pigerne (en meget pålidelig en af slagsen) fortalte mig i sin tid, at begge steder bliver drevet af samme person.)

Hvis nogle af jer har de nye telefonnumre eller andre informationer, er jeg meget interesseret i at få svar på denne tråd eller via PM.

/Soy

Skrevet

Jeg er ofte begge steder.  Jeg prøver om jeg kan finde telefonnummeret. 

Det er gode steder . ..

Skrevet
Soy skrev, den 30/11/2016 at 19:51:

Er der nogen som kan hjælpe med info vedrørende de to ovennævnte steder. De har lidt tilbage i tiden været på min yndlingsliste.

Nu hvor jeg vil genoptage den gode forbindelse, virker telefonnumrene på Thailisten ikke.

De er:

• Sai Rung - 60 90 49 96 (virker ikke)
  • Silkeborgvej 120 - 42 40 59 74 / 91 94 40 06 (virker ikke, - det sidste nummer tilhører nu for tiden en venlig (dansk) kvinde, som fortalte mig, at hun får mange opkald ;)

En af pigerne (en meget pålidelig en af slagsen) fortalte mig i sin tid, at begge steder bliver drevet af samme person.)

Hvis nogle af jer har de nye telefonnumre eller andre informationer, er jeg meget interesseret i at få svar på denne tråd eller via PM.

/Soy

Husk at skrive, at numrene ikke virker i OrganDonors tråd :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.