Hop til indhold
Guest Pedro38

Moden kvinde Aalborg i morgen

Recommended Posts

Guest Pedro38

Hej

Jeg skal en tur til Aalborg i morgen. 

Er der nogen af jer, som kan anbefale en moden amatørpige i Aalborg eller sydpå mod Randers?

Hun skal være til super/megafransk og måske anal.

Alder - 45+

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida: Amatør og amatør...... har godt nok ikke været på besøg (skal nok få det gjort en dag), men det hele hos Ida ser da ret prof ud med check på det. Jeg har vist slet ikke set noget til amatører herinde når der endelig tænkes efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
splasher skrev, for 27 minutter siden:

Ida: Amatør og amatør...... har godt nok ikke været på besøg (skal nok få det gjort en dag), men det hele hos Ida ser da ret prof ud med check på det. Jeg har vist slet ikke set noget til amatører herinde når der endelig tænkes efter.

;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
splasher skrev, for 55 minutter siden:

Ida: Amatør og amatør...... har godt nok ikke været på besøg (skal nok få det gjort en dag), men det hele hos Ida ser da ret prof ud med check på det. Jeg har vist slet ikke set noget til amatører herinde når der endelig tænkes efter.

Har aldrig helt forstået det med amatør vs. proff, når det komme til glædespiger.
Jeg vil gerne have så god sex som muligt og det syntes jeg at jeg får hos en der gør det ofte og som kan lide det hun gør. Hvis det gør at hun er proff er det fint med mig.
Hvad definationen på en "amatør gp" er er jeg ikke helt klar over... er det en der kun gør det en gang i mellem? Syntes så ofte ikke de helt ved hvad de gør og er meget nervøse.

Når jeg går til tandlæge, fysiotearpeut eller fysisk massør, vil jeg gerne have en der er proff og ved hvad de gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden:

Hov hov unge mand så gammel er jeg ikke endnu.;)

Sorry... det må være alderen... altså min alder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ung, ej amatør, ej i området. 3 ud af 4 ramt ved siden af så vidt der lige hurtigt kan tælles - og alligevel et godt bud. Så deeet.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Kunne være dejligt, hvis I gad holde jer til emnet. Frem og tilbage om Ida og hendes alder kan vist klares privat, og kommentare om folks holdninger til amatør eller ej er sku ik skide brugbart!

Og lad nu være med at skrive en helt masse om, at jeg er sur og alt muligt andet ligegyldigt nonsens - er jeg ik, men min tråd er ikke et forum for alt muligt andet end det jeg spørger om.

god weekend til alle herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...