Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende for nogen uger siden og ja hun er ikke så køn som på billederne. Hun var lidt højere end jeg havde forventet.

..men trods det, havde vi en rigtig god time sammen med sex i flere stillinger, hun er god til at ride hårdt og bruger sine fingre samtidigt til at kilde bollerene, så jeg næsten kom for tidlig flere gange og måtte skubbe hende af.

Til afslutning havde jeg bygget mig selv op til en fantastisk lang udløsning og fyldte hendes mund imens jeg rystede over hele kroppen. Jeg fik ovenikøbet lige en udsløsning mere med hånden, da jeg ikke var tømt helt ud.

Hun er ret service minded og sød og kan anbefales.

Tak herfra :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige skrev, for 18 minutter siden:

Besøgte hende for nogen uger siden og ja hun er ikke så køn som på billederne. Hun var lidt højere end jeg havde forventet.

..men trods det, havde vi en rigtig god time sammen med sex i flere stillinger, hun er god til at ride hårdt og bruger sine fingre samtidigt til at kilde bollerene, så jeg næsten kom for tidlig flere gange og måtte skubbe hende af.

Til afslutning havde jeg bygget mig selv op til en fantastisk lang udløsning og fyldte hendes mund imens jeg rystede over hele kroppen. Jeg fik ovenikøbet lige en udsløsning mere med hånden, da jeg ikke var tømt helt ud.

Hun er ret service minded og sød og kan anbefales.

Tak herfra :D

 

https://daisyclub.dk/sugar-tits

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige skrev, for 37 minutter siden:

Besøgte hende for nogen uger siden og ja hun er ikke så køn som på billederne. Hun var lidt højere end jeg havde forventet.

..men trods det, havde vi en rigtig god time sammen med sex i flere stillinger, hun er god til at ride hårdt og bruger sine fingre samtidigt til at kilde bollerene, så jeg næsten kom for tidlig flere gange og måtte skubbe hende af.

Til afslutning havde jeg bygget mig selv op til en fantastisk lang udløsning og fyldte hendes mund imens jeg rystede over hele kroppen. Jeg fik ovenikøbet lige en udsløsning mere med hånden, da jeg ikke var tømt helt ud.

Hun er ret service minded og sød og kan anbefales.

Tak herfra :D

 

Hmm.. Der er et eller andet der tiltrække mig det sted. Jeg tror jeg har været der de første 5 gange. Et par gange med samme pige.

Hende der har jeg ikke lige mødt endnu.

Tak for en go anmeldelse. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige skrev, for 2 timer siden:

 Jeg fik ovenikøbet lige en udsløsning mere med hånden, da jeg ikke var tømt helt ud.

 

 

Ak ja den ungdom...

 

Tak for god anmeldelse ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Hmm.. Der er et eller andet der tiltrække mig det sted. Jeg tror jeg har været der de første 5 gange. Et par gange med samme pige.

Jeg har også været der en del gange, og synes man får en rigtig god behandling.

En time inkl.megafransk til 1300,- er nærmest østeuropæisk pris, og det er et pænt sted med god behandling (og uden irriterende banken på døren!). Pigerne er generelt i godt humør og med god indlevelse.

TboneDK skrev, for 2 minutter siden:

Bare skod, at de bruger fake billeder på f.eks. suger tits

Er du sikker TboneDK? Jeg har aldrig oplevet fake billeder hos DC. Nogle gange bruger de ældre billeder,men normalt har de en fotograf der kommer og tager dem på stedet (har selv været der samtidig med at det foregik i naboværelset).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 9 timer siden:

Er du sikker TboneDK? Jeg har aldrig oplevet fake billeder hos DC. 

Tendensen er ægte billeder taget på stedet. Når de ikke er taget på stedet, så er tendensen at de er falske. Det er omtalt flere gange herinde, har selv oplevet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Tendensen er ægte billeder taget på stedet. Når de ikke er taget på stedet, så er tendensen at de er falske. Det er omtalt flere gange herinde, har selv oplevet det.

Der har været en anmeldelse af SugarTits, hvor det blev påpeget at det ikke var pigen på billederne..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Hmm... Det plejer sq ikke at ligne DC at lægge noget "forkert" op. :huh:

Jo, som jeg har skrevet er det helt almindeligt forekommende. Ikke hyppigt, men inden for det forventelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 time siden:

@Bebop jeg havde ikke forventet det a dem. Derfor jeg skriver sådan.

Ja, det er klart. Men hvorfor ikke? Det er velbeskrevet, så din overraskelse siger vel mere om dig (ny på eroguide) end om DC?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Ja, det er klart. Men hvorfor ikke? Det er velbeskrevet, så din overraskelse siger vel mere om dig (ny på eroguide) end om DC?

Hehe. Tak skal du ha.... Flad lussing til mig. :wacko:

Men ja, jeg er ny herinde. Men ikke ny i gamet. Jeg tror jeg var 18 første gang, og er 39 nu. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Varmemester skrev, 1 time siden:

Hehe. Tak skal du ha.... Flad lussing til mig. :wacko:

Men ja, jeg er ny herinde. Men ikke ny i gamet. Jeg tror jeg var 18 første gang, og er 39 nu. :lol:

Ja man skal passe på, hvem man lægger sig ud med herinde! :-o 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Hehe. Tak skal du ha.... Flad lussing til mig. :wacko:

Men ja, jeg er ny herinde. Men ikke ny i gamet. Jeg tror jeg var 18 første gang, og er 39 nu. :lol:

Ingen lussing, bare en klargøring. Jeg antyder ikke andet end at du netop er ny herinde og derfor sikkert ikke har læst så mange ældre anmeldelser. 

Thai-fan72 skrev, for 35 minutter siden:

Ja man skal passe på, hvem man lægger sig ud med herinde! :-o 

 

Virkelig? Er det farligt? 

Undskyld denne komplette afsporing, men der er sgu da ingen der lægger sig ud med nogen her? Selv hvis der var ville der ikke være noget at være nervøs for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, 1 time siden:

Ja man skal passe på, hvem man lægger sig ud med herinde! :-o 

 

Hehe. Tror sq at de er harmløse dem herinde. Ellers ville vi nok høre det fra de forskellige GP'er. :lol:

@Bebop du har så evigt ret. Helt ny herinde, og nej har kun læst dem jeg har fundet interessant og hvis jeg har set en GP jeg ville vide noget mere om. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 13 timer siden:

@Bebop du har så evigt ret. Helt ny herinde, og nej har kun læst dem jeg har fundet interessant og hvis jeg har set en GP jeg ville vide noget mere om. :)

Jeg har samme "problem". Jeg mangler ikke livserfaring, men har ikke bebob's og TboneDK's lange erfaring med EG, så jeg må bare lære, når de taler af lang erfaring.

Mht DC har jeg kun set nye billeder taget på stedet, eller ældre billeder af pigerne, som de sikkert har haft med i håndbaggagen,men jeg bøjer mig for "ekspertpanelet" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...