holstebronx 7415 Skrevet 30. November, 2016 Når jeg modtager mails på min Hotmail om at der er en ny pm, så ryger de i uønsket post. Dette er noget nyt, før røg de i indbakken. Men selvom jeg markerer som ikke uønsket, så fortsætter det... Nogen gode råd eller løsninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2016 Det kunne tyde på at vi er blevet blacklistet af Hotmail. Muligvis skal der flere tilfælde til, før Hotmail vi lade den gå igennem. Jeg forstår dog ikke at vi skulle være blacklisted. Vi laver jo ikke masseudsendelser. Jeg vil kigge på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. November, 2016 (edited) eg_testbruger skrev, for 10 minutter siden: Det kunne tyde på at vi er blevet blacklistet af Hotmail. Muligvis skal der flere tilfælde til, før Hotmail vi lade den gå igennem. Jeg forstår dog ikke at vi skulle være blacklisted. Vi laver jo ikke masseudsendelser. Jeg vil kigge på det. Eller også modtager jeg bare mange pm'er Jeg har prøvet at lave en undtagelses regel på Hotmail, men det kræver jo så at jeg modtager en PM, før jeg kan se effekten. Redigeret 30. November, 2016 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. November, 2016 Det er vist bedre nu. Efter undtagelses reglen kunne man så åbenbart bestemme at alle mails fra EG, skulle overføres til indbakken automatisk. Jeg takker for test pm's fra fremmede mænd herinde 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 30. November, 2016 Hahaha .. jaaaaa, du havde jo nok håbet på, at i hvert fald bare en enkelt af pm'erne ville komme fra en fremmed kvinde. Men næh, nej, så let går det altså ikke du gamle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. November, 2016 frenchlover1 skrev, for 3 minutter siden: Hahaha .. jaaaaa, du havde jo nok håbet på, at i hvert fald bare en enkelt af pm'erne ville komme fra en fremmed kvinde. Men næh, nej, så let går det altså ikke du gamle Nej de har åbenbart nok i dem selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. November, 2016 Det er ligesom om at det er gået i baglås igen...er der slet ikke andre med det problem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. November, 2016 holstebronx skrev, for 1 time siden: Det er ligesom om at det er gået i baglås igen...er der slet ikke andre med det problem ? Vil du have en ny test-PB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. December, 2016 Borende X skrev, for 11 timer siden: Vil du have en ny test-PB? Det behøves ikke... Jeg er gået tilbage til den gamle mail adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg