Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så et skilt med teksten Thai-massage på den sydlige del af øen Mors i går.

Der stod kun angivet priser for massage - men er der nogen der kender til stedet?

Ha' en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøh så stor er Mors altså ikke - og udvalget da slet ikke. Men kender du flere thai-steder på Mors, så hører jeg gerne.

De bedste hilsner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ålborg26

Min nysgerrighed overmandede mig, så jeg har været der. Aftalte egentlig med hende at lave en anmeldelse herinde - og gjorde det. Næsten samtidigt ringede hun, at hun havde fortrudt at få kontakt oplysninger offentliggjort, så jeg fik Moderator til at fjerne dette.

Massagen var ikke alt for hård - sådan en mellemting mellem behagelig og virkende. Hun havde bedt om, at jeg beholdt underbukserne på, da der åbenbart ikke blev tilbudt andet. Da hun var færdig bagpå og jeg vendte mig om, viste banditten altså tegn på ........ - så da hun ellers var færdig, spurgte hun om den også skulle have massage, men kun HJ. Det gjorde hun rimeligt - det var så et plus, at jeg måtte tage hende på røven og brysterne (inde under hende tøj).

Kører du mod Sillerslev Havn, er det stor sandsynlighed for at se hendes skilt .....

Ha' en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter bedste hukommelse (ikke noget at prale af!!) - så ligger huset i Sillerslev by, og mindre end en kilometer fra Sillerslev Havn.

Jeg hører meget gerne, når du har besøgt hende - hvad du fik ud af det. Evt i en PM.

De bedste hilsner

1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin hurup skrev, for 17 timer siden:

Hej.Jeg var der i mandags jeg havde ondt i ryggen hun gav masage så det gjorde ondt men en time efter havde jeg det godt og har ikke haft ondt i ryggen siden

Var det med HJ bagefter massagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...