Hop til indhold
Guest MadsAalb

Maria Aalborg

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Jeg fik en aftale med denne skønhend

 

https://annoncelight.dk/showad/219068

 

Hun er virkelig dejlig og ser rigtig godt ud og har en fantastisk krop, hvis du er til en lille og lækker pige.

 

Her holder det så desværre også, hun kom som aftalt, dog ca. 20 minutter for sent. Da hun kom var hun meget tavs og jeg troede først hun var generet. Det var ikke tilfældet hun tog ret hurtigt sit tøj af, da hun havde gjort det opdagede jeg at hun næsten ikke kunne stå på sine ben. Jeg forsøgte at tale noget mere med hende for at se hvad der var galt. Hendes samtale var usammenhængende og jeg måtte konkludere at hun var så skæv af stoffer, det er et turn off for mig så jeg bad hende gå. For mig ville det virke som et overgreb, hvis jeg fortsatte.

på en 10 skala

 

Pige 9,5

Krop 10

resten 0

Kommer det til at ske igen, på ingen måde.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det fandeme i orden Mads, at du tager bladet fra munden og medgiver din mening her.

Stoffer og den slags er totalt no go ...

Hvis pigerne ikke kan bolle uden bedøvelse, så skal de bare ikke have med kunder at gøre.

De skader de andre seriøse piger ubodeligt !

Så et stort skulderklap til dig kammerat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Hybris skrev, den 30/11/2016 at 16:53:

Jahe, der er ikke noget som en for dyr bedøvet luder ....

Prøv nu lige at høre, Hybris. Der er ingen grund til, at du træder på een der i forvejen ligger ned. Hun har tydeligvis et problem og burde ikke være GP! Enig så langt, Men hvis hun læser dette, så kan det jo risikere at gøre hendes problem større! Ikke sandt?!

Det kan så godt være, at du vil mene, det ikke er dit/vores problem, meeen... hold nu alligevel en ordentlig tone. Det vil klæde alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Pardon kære Chris 60 - det kan du have ret i ....

En uforbeholden undskyldning til den kære pige .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Fint nok, hybris. vi er rigtigt mange her. og næsten alle har "berøring" med alle! osse vores allesammens dejlige piger læser med. nogle kommenterer osse - hvilket er deres ret. så brænd ikke dine "broer"!

Vi holder helst en sober tone. selvom det somme tider kan være svært. men heldigvis ikke ret tit!

Go weekend til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Er der nogen der har haft en god oplevelse med pigen.

 

Kan jeg finde en dag hun ikke er skæv vil jeg være fristet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionær skrev, den 28/1/2017 at 13:25:

3200 for en time - der sætter jeg da godt nok grænsen - eller faktisk meget lavere

ja det sætter jeg også grænsen og så er det nok sorte penge tilligemed

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 59 minutter siden:

Hun er aktiv igen, er der slet ingen der ved om hun stadig er skæv, for er hun ikke vil jeg gerne lave en aftale med hende igen

 

https://annoncelight.dk/showad/219679

Ringe til hende. Efter 30 sekunder kan du høre, at hun er max skæv.

Hvad tror du? Tror du, at en narkoman kan stoppe fra den ene dag til den anden, eller blot nøjes at fixe hver anden dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 51 minutter siden:

Tror du, at en narkoman kan stoppe fra den ene dag til den anden, eller blot nøjes at fixe hver anden dag?

Så nu er hun pludselig narkoman!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som mødt hende når hun ikke er skæv? 

I et tidligere indlæg refereres til en anden pige, som oplyser, at hun er skæv 24/7. Hun har tydeligvis ikke et "normalt" forhold til stoffer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej man kan da ikke bare gå ud fra, at pigen er skæv 24/7, bare fordi en af hendes konkurrenter siger det :) 

Var det en spontan aftale du lavede med hende Mads? Det kan da godt være, at hun har siddet og "hygget" sig lidt med nogle venner, da du prøvede at lave en aftale, og måske ikke helt var klar over i øjeblikket, at hun nok burde have ventet til senere? Hun burde dog have oplyst om det, men come on. Pigen er 20 år, så hun har forhåbentlig ikke været i branchen så længe. (Ved godt jeg selv kun er 21) :P

Hvis den søde pige læser med og har et stofmisbrug, mener jeg at have hørt, at man kan få gratis hjælp i Danmark - vist nok både ambulant og med indlæggelse <3

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Den var spontan for mig side af, men jeg ved ikke med hende, dog havde hun annonce oppe så det kan vel ikke komme som en overraskelse at noget sender en sms :)

 

Kan det virkelig passe at der ikke er andre der har mødt denne pige, hun har ret tit annonce på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
chris 60 skrev, den 2/12/2016 at 15:44:

Prøv nu lige at høre, Hybris. Der er ingen grund til, at du træder på een der i forvejen ligger ned. Hun har tydeligvis et problem og burde ikke være GP! Enig så langt, Men hvis hun læser dette, så kan det jo risikere at gøre hendes problem større! Ikke sandt?!

Det kan så godt være, at du vil mene, det ikke er dit/vores problem, meeen... hold nu alligevel en ordentlig tone. Det vil klæde alle!

Hvis hun læser det her, kan hun også måske se sit problem. Og det kan være det, der får hende til at komme videre.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Sofiala skrev, for 22 timer siden:

Ej man kan da ikke bare gå ud fra, at pigen er skæv 24/7, bare fordi en af hendes konkurrenter siger det :) 

Var det en spontan aftale du lavede med hende Mads? Det kan da godt være, at hun har siddet og "hygget" sig lidt med nogle venner, da du prøvede at lave en aftale, og måske ikke helt var klar over i øjeblikket, at hun nok burde have ventet til senere? Hun burde dog have oplyst om det, men come on. Pigen er 20 år, så hun har forhåbentlig ikke været i branchen så længe. (Ved godt jeg selv kun er 21) :P

Hvis den søde pige læser med og har et stofmisbrug, mener jeg at have hørt, at man kan få gratis hjælp i Danmark - vist nok både ambulant og med indlæggelse <3

Ja.. Nogen har måske brug for hjælp... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...