Hop til indhold

Recommended Posts

Detta blir en anmeldelse med paddan, och det kan gå hur som helst med stavningen :)

Petitelover som jag är kunde jag inte motstå frestelsen :D Bilden när Mira satt på soffan fick mig att inse att hon var precis så petite som jag önskar. Hon öppnade och var vänlig och erbjöd mig ddusch Jag följde efter henne och mina ögon föll på hennes vickande lille numse.....hmmmm. Jag fick Inga kyssar, men det hade jag hoppat ändå av ren respektför jag var lite förkyld. Kanske märkte hon detförhon så bestämt, no kissing.....fastän det står att det ingår. Ja, ja. Hon suttede ok och jag blev fort körbar ;) Jag föreslog att hon skulle börja rida mig och så blev det. Mira är smuk att se på, men hon vill iinteha så mycket ögonkontakt vilket är synd. Hon har mycket fina ungpigebröst och är rimligt stram. Tycker hon blev våt ganska fort när vi gick över till mish men konstigt nog ville hon ändåha lite creme en gång, men det stör mig inte. Vi gick över till skeden och jag fick se oss i spegeln....ett mycket fint par :D Lite reverse cowgirl och sen över till höjdpunkten....amerikanskt. Jag på knä och hon utfläkt med armarna över huvudet.Jag växlade mellan att stå o pumpa och att lägga mig över henne och trycka mig djupt upp. I den här ställningen får man både njuta av synen och känna närhet av kroppen, sutte på brösten och nafsa i nacken :)  Avslutade i doggy, men hon ville inte riktigt ligga i pronbone medändan i vädret, men det var tillräckligt för att komma. Puh! Vilken kropp.

Summerar jag det hela så var det ett skönt " på väg hem från jobbet skjut", med en snygg petite pige. Kommer jag igen, nej, tror inte det. Dessutom så hon att vi hade för stora pikar här och hon tjänade för dåligt, så hon kommer inte igen.Hon är kvar till mitten av nästa vecka har jag för mig hon sa. Hon har Inga extras såsom cim, cif, kyssar eller analt....alt det man skulle vilja se på menyn med denna pige. Hon frågade om jag var till att bli dominerad, det gillade hon......men inte jag. Loppan vill ha befälet :D 

Ansikte 9/10

Kropp: 9/10

Inlevelse: 6/10

Service: 7/10

Vänlighet: 9/10

Hon är ok att prata med, men det känns lite som hon vill få det överstökat. Kanske var jag för stor....igen :?

Loppan

 

 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende.

Aftale via SMS. Ingen sprogproblemer.

Ret nyistandsat lejlighed. Super badeværelse. 

Hun er meget sød. 

Dygtig til massage, hvis man er til den slags. Jeg kunne godt lide det.

Meget smuk røv. Hele kroppen er faktisk totalt dejlig. Hendes tatoveringer er flotte:wub:

Jeg er enig i, at hun ikke gør meget ud af øjenkontakt. Til gengæld så dufter hun enormt godt, hvilket jeg synes er vildt lækkert.

Min varmeste anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 43 minutter siden:

Hej gutter,

Er der nogen der har kysset med hende så? og fik i superfransk som er inkl? og er hendes mis stram ? :P

Mvh

Hank

Nej, ved ikke og ved ikke.

hankypanky888 skrev, for 41 minutter siden:

Og måtte man slikke hende? 

Ved ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm.. Er det hende på billederne? For jeg har besøgt en der brugte de billeder, men som BESTEMT ikke var a hende. Og hun klagede over at vi i danmark har for store dillerdallerer. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...