Hop til indhold
Guest FrækkeMand

Dina G, ord er overflødige!

Recommended Posts

Guest FrækkeMand

Har læst meget om denne Dina G, men har aldrig haft muligheden. Var dog lige kort forbi Vejle og hendes diskrete adresse til et lækkert blow uden. 

V E R D E N S K L A S S E !!! Blødt, vådt, dybt og kælent, med dejlig øjenkontakt. Det sortnede, da jeg kom i hendes varme mund.....Fik også lige smagt kort på hendes fine ferskenmis. Manner!! Normalt er jeg til petitte piger, men Dinas højde og figur er bare 10-4-skumbanan :-)

Søg på Gina G her, eller på Annoncelight.

Dina, som sagt, det er ikke sidste gang vi ses. Jeg er nu nyt medlem i din fanklub! 

Kh fra Frækkemand.

13-skalaen

Sted: 9

Blow: 13

Personlighed og kommunikation: 13

 

Redigeret af FrækkeMand
Ændrede bedømmelsen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækkeMand skrev, for 2 timer siden:

Har læst meget om denne Dina G, men har aldrig haft muligheden. Var dog lige kort forbi Vejle og hendes diskrete adresse til et lækkert blow uden. 

V E R D E N S K L A S S E !!! Blødt, vådt, dybt og kælent, med dejlig øjenkontakt. Det sortnede, da jeg kom i hendes varme mund.....Fik også lige smagt kort på hendes fine ferskenmis. Manner!! Normalt er jeg til petitte piger, men Dinas højde og figur er bare 10-4-skumbanan :-)

Søg på Gina G her, eller på Annoncelight.

Dina, som sagt, det er ikke sidste gang vi ses. Jeg er nu nyt medlem i din fanklub! 

Kh fra Frækkemand.

13-skalaen

Sted: 9

Blow: 13

Personlighed og kommunikation: 13

 

Word (y) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey FrækkeMand

Du skriver, at DinaG lod dig komme i munden på hende. Er det noget du har givet ekstra for? Hun skriver eksplicit på sine annoncer, at hun ikke sluger og det har hun også bekræftet pr mail til mig en gang - altså at blow ikke var med "kom i mund". Hvordan fik du lov til det? ;-)

På forhånd tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 12 timer siden:

Dillermand: Jeg er sikker på du har misforstået Dina G. Du må komme i hendes mund og så spytter hun det ud. Og det kan jeg sgu godt forstå. 

Ha ha, ja det er fair nok. Men igen, hun har pr mail skrevet, at hun ikke tilbød "kom i mund", men det er jo kun glædeligt hvis jeg har misforstået. Intet er vel mere unaturligt end at trække sig ud af en varm mund lige inden klimaks ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
dillermanden skrev, for 10 timer siden:

Ha ha, ja det er fair nok. Men igen, hun har pr mail skrevet, at hun ikke tilbød "kom i mund", men det er jo kun glædeligt hvis jeg har misforstået. Intet er vel mere unaturligt end at trække sig ud af en varm mund lige inden klimaks ;-)

Hey Dillermanden

Nå, du har fået det afklaret. Håber du havde en mindst lige så god oplevelse som jeg havde. Troede lige først, jeg fik specialbehandling :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...