KAN 32 Skrevet 29. November, 2016 (edited) Har for nyligt Berlin med konen og vi udnyttede muligheden for at besøge en lokal swingerklub. Vi har prøvet det nogle få gange før bl.a. hos Tucan i Kolding, så vi er stadig en smule nervøse, når det gælder swingerklubber. Swingerklubben er åben lørdag aften fra kl. 8-05 og vi tog faktisk først fra klubben kl 2.30. Temaet var par-aften og ellers var alt åben. Facts: - Swingerklubben med navnet Tempeloase ligger et par km uden for Berlin. Er med kælder, stue, 1. og 2. sal. Prisen er 85-100 euro pr. par (alt mad og drikkelse er inklusiv i prisen) ca. 200-300 deltagere Deltagermix: ca. 60% er under 35 år - 35% er mellem 35 og 50 år - 5% er over 50 år. Det var en fantastisk aften. Størstedelen gør meget ud af udklædningen og rigtig mange ser mega godt ud. Stedet er stort, men med 200 deltagere, så er stuen fyldt godt op. Stuen består typisk af baren og dansegulvet. Mega mange frække unge piger i mega fræk udklædning. Nogle i latex - nogle uden trusse - nogle i fræk lingeri. Hvis jeg ikke var tændt forinden, så blev jeg det hurtigt og det samme blev min kone. Ved 11.00 rykkede vi nedenunder i kælderen. I kælderen er der 4 rum med mulighed for sex aktiviteter og specielt det store fællesrum blev brugt aktivt hele aftenen. Og vi ente også i dette fællesrum på en stor madras sammen med 5-6 andre par - vores debut på en fælles madras. Men god hvor var det fedt. Luften var fyldt med sex og de andre par på madrassen var mega lækre. Efter lanng tid i fællesrummet tog vi en kort pause i wellness området inden vi hurtigt tog en runde mere i fællesrummet i kælderen. Det blev afsluttet med et BIG BANG Det sluttede således for os kl. 2 - dvs. 3 timer i fælles sex tempeloase - fantastisk. På en skala fra 1-10, så ligger Tucan på et 8-tal og Tempeloase ligger til et 10-tal. Tror ikke der findes et bedre sted............ Besøg Tempeloase og få en fed sex oplevelse....................... http://swingerclub-tempeloase.de/ Redigeret 29. November, 2016 af KAN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 29. November, 2016 KAN skrev, for 1 time siden: Mega mange frække unge piger i mega fræk udklædning. Nogle i latex - nogle uden trusse - nogle i fræk lingeri. Enlige piger? Evt. "ansatte"/faste piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 30. November, 2016 Teamet for aftenen var PAR aften, så enlige piger og mænd var der ingen af og jeg har naturligvis ikke styr på om der var ansatte iblandt de besøgende. Samtidig fortsatte festen til kl. 5.00 og der var vi kørt længe før. Alle var dog frækt klædt ud og der var godt gang i alle rummene. En lørdag aften er det normale antal besøgende tæt på de 300 - det synes jeg er ganske godt. Måske andre i dette forum har erfaring med Tempeloase. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg