Jensen 199 Skrevet 29. November, 2016 Er der nogen som har været heldig at få kontakt til hende her: https://sugardaters.dk/show?alias=+Missicequeen På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legesyg Løve 9 Skrevet 1. December, 2016 Det har jeg, hun er virkelig dejlig. God fornøjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 1. December, 2016 Hun er på ønskelisten Så gerne en anelse mere info - enten her eller på en PB. Skal ikke vide alt - men der melder sig da et par spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 3. April, 2017 BUMP Nogender ved om hun stadig er aktiv - jeg er ikke bruger på SD - men vil gerne i kontakt med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 4. April, 2017 mprne norbert skrev, for 15 timer siden: BUMP Nogender ved om hun stadig er aktiv - jeg er ikke bruger på SD - men vil gerne i kontakt med hende. hvordan f vil du så kontakte hende og hvorfor når du ikke kan se hendes profil kors Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 4. April, 2017 Er tidligere bruger på SD....... så har set hendes profil. Havde en aftale i stand samme dag mit abb. stoppede på SD - uheldigvis meldte hun fra, og jeg har ikke hendes mail adr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 4. April, 2017 norbert skrev, 1 time siden: Er tidligere bruger på SD....... så har set hendes profil. Havde en aftale i stand samme dag mit abb. stoppede på SD - uheldigvis meldte hun fra, og jeg har ikke hendes mail adr. gentager mig selv ?? nu hvordan vil du så kontakte hende ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 1. Juni, 2018 Er hun også GP......?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 2. Juni, 2018 Just yours skrev, for 22 timer siden: Er hun også GP......?? Vurderer hende til at være ,GP har dog ikke besøgt hende men skrevet med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 2. Juni, 2018 Er på snap med hende, men hun virker ret kold og kynisk..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 6. Juli, 2018 Hun er piv fræk, kan jeg hilse og sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg