Hop til indhold
Guest Sweex

Baleri priser?

Recommended Posts

Guest Sweex

Jeg tror måske det giver sig selv ud fra hendes priser, men bliver nødt til at spørge alligevel. 

Hvis man tager en halv time med deepthroat uden kondom, skal man så betale 800+300+200 ?

Det virker bare ikke som om at der har været skrevet om priserne i div. anmeldelser og jeg tænker at folk ville kommentere en pris på 1300 kr. for en halv time;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tror måske det giver sig selv ud fra hendes priser, men bliver nødt til at spørge alligevel. 

Hvis man tager en halv time med deepthroat uden kondom, skal man så betale 800+300+200 ?

Det virker bare ikke som om at der har været skrevet om priserne i div. anmeldelser og jeg tænker at folk ville kommentere en pris på 1300 kr. for en halv time;)

Hmm... Sådan vil jeg umildbart også læse det. Det er da vildt. Er hun så go? Jeg har læst div anmeldelser a hende. Men jeg synes også det er en høj pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 1 time siden:

Jeg tror måske det giver sig selv ud fra hendes priser, men bliver nødt til at spørge alligevel. 

Hvis man tager en halv time med deepthroat uden kondom, skal man så betale 800+300+200 ?

Det virker bare ikke som om at der har været skrevet om priserne i div. anmeldelser og jeg tænker at folk ville kommentere en pris på 1300 kr. for en halv time;)

Kan du ikke lægge et link ind så andre har mulighed for at se hvem der skrives om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Hehe.. Tror dig. Men hvad gav du, og for hvor lang tid?

Er nok et halvt års tid siden og der var priserne det samme, væsentlig over hvad jeg plejer at ville give, men den måde hun bare sluger alt kød på, er det hele værd + hun er pisse sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 5 minutter siden:

........ men den måde hun bare sluger alt kød på................

Som du kan sige det. :D Men kan KUN sige at det hun også hende jeg lige har besøgt. Der kommer en anmeldelse (som nok indeholder det samme som alle de andre a hende) lige om lidt. Skal lige fordøje det og komme mig over min bule i panden. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil mena at de priser stimmer. Når hon var på Amager i sommar tog jag 1h med DT og SF, det blev 1700kr

(Syns dock at SF borde ingå i prisen når man tar DT)

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...