Hop til indhold

Recommended Posts

Så tog jeg chancen og besøgte stedet i går.

Huset  ligger godt gemt og diskret, og man kan parkere foran.

Ringede på døren og blev budt indenfor af en buttet og smilende thai dame på (måske) 40-45.

Blev vist ind i et værelse og så blev spurgt hvad jeg ønskede (hun snakkede ok dansk).

Jeg fortalte hende at jeg har brug for en hård omgang massage, 500,- for en time svarede damen. 

Tænkte at det var i den dyre ende, idet massagen plejer at koste 300-400 kroner andre steder.

Men nu var jeg jo kørt i over en halv time, og gad ikke rigtig diskutere prisen og sagde ok.

Kan du betale nu spurgte hun, ja, og jeg rakte hende tre gange 200 kr sedler. Jeg blev bedt om at smide alt tøj, og så gik hun ud med pengene.

Jeg gjorde som det blev sagt og lagde mig på massagebriksen som var dejlig opvarmet.

Efter 4-5 minutters ventetid kom hun ind og begyndte med massage.

Hun startede med benene hvor hun virkelig tog fat (måske lidt for hård) og det var også dejligt.

Hendes massage på ryggen var til gengæld ikke særligt godt, det var som om hun ikke rigtig vidst hvordan hun skulle gøre det. Ballerne fik også en tur, men ikke noget særlig tegn på pirring eller strejfe mellemkødet.

Det var nu også ok, da jeg tit har oplevet at mange steder er der for meget fokus på ekstra end selve massagen.

Efter ca. en halv time blev jeg bedt om at vende om. Hun begyndte at massere benene og længere op hvor lille manden blev mere eller mindre tilfældigt blev strejfet. 

Den havde dog ikke helt den ønskede virkning da jeg selv havde mere fokus på massagen. 

Så kom spørgsmålet om ekstra, jeg spurgte hvad hun kan tilbyde og hvad det koster, hun mumlede og sagde et eller andet som jeg ikke kunne forstå. 

Jeg fortalte hende at jeg ikke havde flere penge med end de 600 hun havde fået.

ok, du kan få hj, men så bliver massagen 10 min. kortere fortale hun.

Jeg sagde ja til det, og hun gik i gang med at vække lille manden til live, hvilket lykkedes efter lidt nusseri. HJ delen var ok uden at være super.

Blev vasket på kroppen med en klude og varmt vand, og så tak for denne gang.

- Massagen 7/10:  Ok, men synes 500,- for massagen er dyrt

- Damen 4/10: ikke noget at skrive hjem om

- Stedet 9/10: som nævnt ligger det godt og diskret, og så er det rent og opvarmet briks

- Gentagelse? Måske, hvis det bliver med en yngre og pænere massør...

 

Spugte hende faktisk om hun arbejder alene, svaret var nej, og at de er fire massør.

Måske er man heldig næste gang og møder en af de andre...

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ikke set på annoncen for nyligt, og det var ret spontant.

Jeg så ikke de andre piger, måske fordi det var ret sent og de var taget hjem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...