Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil vove at påstå at det ikke er hende på Billeder ;-). Havde mulighed for idag at holde tidligt fri og gøre mig pæn nydelig og Dress To Impress,Desværre forgæves og uden en plan B.

Var stadig forhåbningsfuld da jeg ankom til den ok diskrete location,og indenfor i et halvmørkt værelse med bred sofa som seng ? Ingen tvivl om det ikke er lækkerier udstyr og nye tiltag pengene bliver brugt på.

Kunne simpelthen ikke forstå at jeg nu skulle stå med en look a like, og alligevel så langt fra ? enorme manglende kundskaber i Engelsk, noget a la psoriasis på den ene skulder,og så kom et smil,lignede for mig små fine tynde dårlige tænder,og så takkede jeg af og pænt farvel,Hold nu kæft,men fik da en køretur og lidt myldretidstrafik ud af det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmmm Annoncen er væk,ingen tvivl om at der er nogen, der læser med herpå ;-)  Men prøv med et nyt navn og de samme billeder,så bliver det en ren advarsels anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anonimo39

It's really very sad opinion. I think with the overreacting. You walk around and watch the girls. possible that you did not like her, but I go back to visit her with pleasure. I do not understand how someone can be faulted illness seeing this person two minutes? it's ridiculous. you're a regular here and observer, who knows how to write a humiliating things... 

nicey skrev, for 8 timer siden:

Jeg vil vove at påstå at det ikke er hende på Billeder ;-). Havde mulighed for idag at holde tidligt fri og gøre mig pæn nydelig og Dress To Impress,Desværre forgæves og uden en plan B.

Var stadig forhåbningsfuld da jeg ankom til den ok diskrete location,og indenfor i et halvmørkt værelse med bred sofa som seng ? Ingen tvivl om det ikke er lækkerier udstyr og nye tiltag pengene bliver brugt på.

Kunne simpelthen ikke forstå at jeg nu skulle stå med en look a like, og alligevel så langt fra ? enorme manglende kundskaber i Engelsk, noget a la psoriasis på den ene skulder,og så kom et smil,lignede for mig små fine tynde dårlige tænder,og så takkede jeg af og pænt farvel,Hold nu kæft,men fik da en køretur og lidt myldretidstrafik ud af det ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anonimo39
anonimo39 skrev, for 9 minutter siden:

..

pictures are no doubt her! you have to go to an oculist. no offense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligner 3 forskellige på det nye link,men troede jeg ville træffe hende på pics 5 og 6.Det virkede da meget realistisk,men Nej !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anonimo39

 Hard lest anyone could be like her, everyone has their own exceptional beauty. Why would she cheat?! There is no other woman with such wonderful breasts. obviously you're disappointed but your imagination.

Regards

Redigeret af anonimo39

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...