Hop til indhold
747

dejlig mis

Recommended Posts

Vil du lege med min mis i dag?

Sådan var overskriften på annoncen på AL under Nordjylland og jeg blev fristet. Der var en email adresse og tænkte man kunne jo prøve ;-)) Der gik 5 min så var der svar tilbage med et vedhæftet foto af pigen i næsten bar figur samt ydelser og priser. Vi skrev lidt frem og tilbage og blev enig om at mødes, prompte kom en adresse i Ålborg så bare afsted.

Fandt adressen og blev modtaget af en skøn kvinde i slut 30érne med langt lyst hår og en sort kjole der viste en skøn krop.

Blev budt ind i soveværelset hvor vi lagde os på sengen og nussede, inden længe havde vi gang i den blide leg med det der var aftalt og uden at komme yderlige ind på selve akten var det en vidunderlig indlevende oplevelse.

Hun er en ren 10 og stedet som er privat også en ren 10. Hun gør det åbenbart on/of så hold øje i annoncerne.

https://annoncelight.dk/showad/209777

747

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Har hilst på. Hurtigt svar med foto. Ikke dårligt for at sige det mildt! ;-) God alder og prisen stemmer dog ikke helt. Kr. 1000 jow, men hvor længe. En time er 1500! Men det er vist ikke unormalt. Hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dejligmis

Chris 60.

 

tak for de pæne ord :)

 

hvorfor er du i tvivl om prisen... Den står jo i mailen jeg sender... 1/2 time 1000kr og 1 time 1500kr 

knus A 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte pigen i lørdags :-)

Helt fantastisk sted at komme , i et helt privat hjem.

virkelig en sød og flot pige , der yder en rigtig god service.

Bestemt ikke sidste gang hun ser mig !!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Har skrevet med denne flotte kvinde, vil gerne besøge hende men nu bor jeg en times tid med tog fra hvor hun holder til :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Ja desværre, har ingen bil så det bliver hårdt at være liderlig i en time i tog :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen1999 skrev, den ‎30‎-‎11‎-‎2016 at 00:09:

vil helst uden kondom , godt jeg kender en der også vil dette  , skønt

 

godt jeg ikke kender hende syntes det er ulækkert hvis man gerne vil slikke in kvinde og der kort inden er en anden mand der har sprøjtet sin sæd i hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

nogen der kan fortælle lidt om hvordan hun ser ud og evt ydelser står sku ikke meget i den salgs annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...