Hop til indhold
pioneermandem

ladyboy vestergade 42B Randers

Recommended Posts

Jeg var i weekenden forbi vestergade 42B i randers.

Det var en super fræk massage, jeg startede med at ligge nøgen på maven, fik en go og grundig massage afsluttende med en super dejlig massage af min røv. imens jeg lå på maven rakte hun ind under mig, hun ville have fat i min pik, jeg kom op på alle 4 og samtidig med hun tog sig kærligt af min pik fik jeg det dejligste sorte kys.
Jeg blev vendt om og også her fik jeg en himmelsk behandling i form af et fantastisk blow.

Jeg gik derfra glad og tømt i "lageret" :-)

Mit spørgsmål er så om der er nogen der ved om "hun" tilbyder fuld pakke og  så fald om der er nogen der ar erfaringer om prisen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
pioneermandem skrev, den 28/11/2016 at 17:08:

Jeg var i weekenden forbi vestergade 42B i randers.

Det var en super fræk massage, jeg startede med at ligge nøgen på maven, fik en go og grundig massage afsluttende med en super dejlig massage af min røv. imens jeg lå på maven rakte hun ind under mig, hun ville have fat i min pik, jeg kom op på alle 4 og samtidig med hun tog sig kærligt af min pik fik jeg det dejligste sorte kys.
Jeg blev vendt om og også her fik jeg en himmelsk behandling i form af et fantastisk blow.

Jeg gik derfra glad og tømt i "lageret" :-)

Mit spørgsmål er så om der er nogen der ved om "hun" tilbyder fuld pakke og  så fald om der er nogen der ar erfaringer om prisen ?

 

Hvad gav du for den tur, og var det en halv eller hel time? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
pioneermandem skrev, for 21 minutter siden:

Det var en time og jeg gav 800 ;-)

Det skal da vist prøves snarest :)

Jeg læste i en anden tråd at de har ferielukket til den 28/12. Nogen der kan bekræfte det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 22 timer siden:

Det skal da vist prøves snarest :)

Jeg læste i en anden tråd at de har ferielukket til den 28/12. Nogen der kan bekræfte det?

 

jeg var forbi igår, der er ferielukket indtil den 28.12.2016 :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
pioneermandem skrev, den 28/11/2016 at 17:08:

Jeg var i weekenden forbi vestergade 42B i randers.

Det var en super fræk massage, jeg startede med at ligge nøgen på maven, fik en go og grundig massage afsluttende med en super dejlig massage af min røv. imens jeg lå på maven rakte hun ind under mig, hun ville have fat i min pik, jeg kom op på alle 4 og samtidig med hun tog sig kærligt af min pik fik jeg det dejligste sorte kys.
Jeg blev vendt om og også her fik jeg en himmelsk behandling i form af et fantastisk blow.

Jeg gik derfra glad og tømt i "lageret" :-)

Mit spørgsmål er så om der er nogen der ved om "hun" tilbyder fuld pakke og  så fald om der er nogen der ar erfaringer om prisen ?

 

Hvordan var "hun" var der bryster var hun feminin højde osv.

takker på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Hun skulle efter sigende være i Thailand for tiden, for at få klippet slangen af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monty skrev, den 9/2/2017 at 12:35:

en trans uden vedhæng, er der da ikke så meget fornøjelse ved.

 

ha nej så er det jo ikke en trans mere nærmest ingenting ikke en god  kusse og ingen bryster så skal han / hun da få det lavet derude i østen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...