Hop til indhold
lillefyr30

Hejsa nogen der har prøvet Jessie i Århus (blowjob og store bryster)

Recommended Posts

Jeg vil sige det lyder noget dyrt hvis det kun er blowjob.. Hmm.. Normalt når det er snyd er de meget billige.. Hehe.. Men nej jeg har af gode grunde ikke været der.. Så du må håbe på svar fra en anden.. Jeg vil dog sige du burde kunne finde det billigere.. Hvem ved måske kan hun særlige tricks.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillefyr30 skrev, for 4 minutter siden:

Hun ville hente i Åbyhøjgård i Århus og derfor fik jeg kold føder

 man skal da prøve det får man siger nej, hvorfor fik du kolde fødder, jeg kender jo slet ikke dette område du snakke om Åbyhøjgård i Århus.. hvad er det ?

 

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 9 minutter siden:

synes ikke hun svarer tilbage , men hvis det passer ser hun da super dejlig ud 

Men der er ingen billeder på annoncen;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, Lige nu:

9.Men der er ingen billeder på annoncen;) 

Nej ingen billeder det har du ret i, og hun svarer ikke tilbage skammeligt , jeg har heller ikke fået svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg vil sige det lyder noget dyrt hvis det kun er blowjob.. Hmm.. Normalt når det er snyd er de meget billige.. Hehe.. Men nej jeg har af gode grunde ikke været der.. Så du må håbe på svar fra en anden.. Jeg vil dog sige du burde kunne finde det billigere.. Hvem ved måske kan hun særlige tricks.. 

Ja det er dyrt. Der står intet om det er med eller uden kondom. Heller intet om det er med deepthroat eller en omgang amatør sut eller om hun er berøringsvenlig samtidig. 1000 kr ER dyrt hvis set kun er et middelmådig omgang i en bil.

Men hvad ved jeg;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 49 minutter siden:

Ja det er dyrt. Der står intet om det er med eller uden kondom. Heller intet om det er med deepthroat eller en omgang amatør sut eller om hun er berøringsvenlig samtidig. 1000 kr ER dyrt hvis set kun er et middelmådig omgang i en bil.

Men hvad ved jeg;)

Ja jeg var ude i hun nok kunne nogle særlige tricks som jeg skrev.. Hehe.. Men det kan selvfølgelig også bare være fordi det er økologisk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 57 minutter siden:

 man skal da prøve det får man siger nej, hvorfor fik du kolde fødder, jeg kender jo slet ikke dette område du snakke om Åbyhøjgård i Århus.. hvad er det ?

 

Det er et områder hvor der bore rigtig mange indvandrer og ikke så mange dansker så derfor, jeg fik kold føder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd

Underligt at en række gl. Ludere skal kommentere på en annonce..det er vel op til mænd hvad de vil betale..

el. Mangler i kunder, og prøver at reklamere for jer selv..

en ung kvinde kan jo have højere end en ældre kan :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 20 minutter siden:

Underligt at en række gl. Ludere skal kommentere på en annonce..det er vel op til mænd hvad de vil betale..

el. Mangler i kunder, og prøver at reklamere for jer selv..

en ung kvinde kan jo have højere end en ældre kan :-)

Husk at siden er for alle og alle kan kommentere selv os gammel arbejdsløse ubrugelig luder ik. 

:D;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 38 minutter siden:

Underligt at en række gl. Ludere skal kommentere på en annonce..det er vel op til mænd hvad de vil betale..

el. Mangler i kunder, og prøver at reklamere for jer selv..

en ung kvinde kan jo have højere end en ældre kan :-)

Du fremstår simpelthen SÅ usympatisk, i dine indlæg herinde, jeg håber at det går dig bedre ude i virkeligheden. 

Hilsen en halvgammel luder

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillefyr30 skrev, for 1 time siden:

Det er et områder hvor der bore rigtig mange indvandrer og ikke så mange dansker så derfor, jeg fik kold føder

 

Der bor ikke mange indvandrer i Åbyhøjgård. Åbyhøj er et af de mest attraktive område i Århus. Men ja, området er samtidig nabo til Århus V.

 

Redigeret af Connoisseur

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 2 timer siden:

Underligt at en række gl. Ludere skal kommentere på en annonce..det er vel op til mænd hvad de vil betale..

el. Mangler i kunder, og prøver at reklamere for jer selv..

en ung kvinde kan jo have højere end en ældre kan :-)

Tilslutter mig lige koret. Ingen af pigerne gider at kaldes sådan, og vi andre gider sku heller ikke høre på det. Tal pænt. Også på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er en  dyrt pige....  MEN hun er virkelig go.......  hun  sut virkelig ... Hun  skal opleves...... det med berøringsvenlig samtidig

 

 

Redigeret af Dennis Nord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dennis Nord skrev, for 7 timer siden:

Ja hun er en  dyrt pige....  MEN hun er virkelig go.......  hun  sut virkelig ... Hun  skal opleves...... det med berøringsvenlig samtidig

 

 

Det lyder godt var bare det svar jeg søgte efter om der var noget der havde prøve hine. Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 timer siden:

Du fremstår simpelthen SÅ usympatisk, i dine indlæg herinde, jeg håber at det går dig bedre ude i virkeligheden. 

Hilsen en halvgammel luder

Kamilla du da ikke gammel det noget sludder. :angry:

Du er en ung tøs på 25. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 17 timer siden:

Underligt at en række gl. Ludere skal kommentere på en annonce..det er vel op til mænd hvad de vil betale..

el. Mangler i kunder, og prøver at reklamere for jer selv..

en ung kvinde kan jo have højere end en ældre kan :-)

Yay.. Er aldrig blevet kaldt gammel før.. Hmm..

Som det er skrevet andre steder har vi faktisk lov til at svarer.. Og helt seriøst så finder han et blowjob billigere andre steder.. Hans jagtmarker er jo slet ikke i nærheden af mine territorier så lige der er jeg faktisk knaldhamrende ligeglad.. 

Har nu ikke problemer med min forretning men tak for omsorgen og bekymringen;).. Tilgengæld ville det være skide ærgerlig hvis han betaler overpris for noget sjusk og derfor få et dårligt syn på piger i denne branche.. Tænker det der ikke nogen grund til.. Men nu hun åbenbart en superstjerne så ingen fare for det.. Heldigvis.. 

Værdien af erfaring kan man vist ikke prissætte:P..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det havde da været værre hvis ham aarhussyd havde kaldt jer dejlige piger nogle gamle slidte udkneppede ludere ;-) - når det er skrevet så må jeg sige, at jeg foretrækker kvinder der har nogle års erfaring i glædesfaget og også gerne med alder over 30, for så får man noget for pengene ( de allerfleste gange) og man møder en kvinde der ikke opfører sig tøs der skal duskes første gang :D - Nogle begyndte hurtigt at spekulere i snyd osv. men giv nu folk en chance og vent til der kommer en anmeldelse, der direkte siger snyd. Selv foretrækker jeg billedannoncer og svarer kvinden jeg møder ikke til kvinden på billedet har jeg altid muligheden for at gå igen og ja, et ordentligt blow kan dælme da fås billigere end 1000 kr - men folk vælger da selv hvordan de vil bruge deres penge - vi andre finder bedste kvalitet til bedste pris :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, den 27/11/2016 at 21:28:

Underligt at en række gl. Ludere skal kommentere på en annonce..det er vel op til mænd hvad de vil betale..

el. Mangler i kunder, og prøver at reklamere for jer selv..

en ung kvinde kan jo have højere end en ældre kan :-)

Håber din penis må stå, og dine arme være for korte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Frodige Ida skrev, den 27/11/2016 at 21:52:

Husk at siden er for alle og alle kan kommentere selv os gammel arbejdsløse ubrugelig luder ik. 

:D;)

Hehe. Lige på kornet, Ida! Siden er nemlig for alle. Ind imellem savner jeg faktisk, at GP'er anmelder gæster. På den måde kunne vi måske få skilt skidt fra snot! 

Vi GP-brugere lægger jo ikke fingrene imellem, hvis vi bliver dårligt behandlede/skuffede. Men hvad med jer piger. I må sgu da osse have nogle virkeligt trælse kunder ind imellem? De kunne da lige så godt udstilles, som nogle GP'er bliver det. Fortjent eller ufortjent. Smag og behag er jo heldigvis forskellig.

Og respekt for dig, frodige <<<<ida, at du blander dig! Jeg ved godt, at dine kommentarer ikke altid er lige velkomne - men du sætter trods alt hovedet på sømmet af og til. Forfriskende, synes jeg. Dine negative kritikere skulle måske hellere kigge indad end udad?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...