Hop til indhold
Guest bombrn

Friske fyre til mini GB iaften ca 22 i Sorø?

Recommended Posts

Guest bombrn

Min veninde og jeg invitere til mini GB 4 fyre i aften ca  kl 22 Sorø tidspunkt er pga privatlivet. Det vil koste 1000kr og vare 1,5 time. Veninden er midt 40 lidt buttet med store bryster og det er store dejlige bryster som sidder godt!, dejlig fyldig røv. Hun er helt naturlig og amatør!!

hun laver annonce senere på annoncelight, ville bare stilke en finger i jorden herinde om der var nogen som var friske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil helt vildt gerne.. men kan ikke i aften.

- det er, i udgangspunktet, med for kort varsel, ihvertfald for mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker
bombrn skrev, for 3 timer siden:

Min veninde og jeg invitere til mini GB 4 fyre i aften ca  kl 22 Sorø tidspunkt er pga privatlivet. Det vil koste 1000kr og vare 1,5 time. Veninden er midt 40 lidt buttet med store bryster og det er store dejlige bryster som sidder godt!, dejlig fyldig røv. Hun er helt naturlig og amatør!!

hun laver annonce senere på annoncelight, ville bare stilke en finger i jorden herinde om der var nogen som var friske?

Det lyder da super, er frisk hvis der ellers kommer lidt mere info.

 

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Håber hun snart får lavet annoncen var lige noget familien halløj det skulle overståes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker
bombrn skrev, for 4 minutter siden:

Håber hun snart får lavet annoncen var lige noget familien halløj det skulle overståes :)

Håber jeg også, ellers bliver det svært at få planlagt til i aften.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 6 minutter siden:

Håber hun snart får lavet annoncen var lige noget familien halløj det skulle overståes :)

I forhold til hvor mange GB, der er annonceres flere dage i forvejen, og som ender med at blive aflyst, tror jeg desværre ikke, at der er gode odds for, at du finder de ønskede herrer inden kl 22. Men håber da :-) 

I betragtning af, at der er under 4,5 timer til kampstart, skal du nok være ret heldig, hvis du får der ønskede antal kampklare spillere på banen...

I må simpelthen sætte en Annonce på AL i en fart, poste linket her og krydse hvad I krydse kan :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Var os rent impulsivt. Håber lige hun kommer ind kampen, eller arrangere vi en anden dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 5 timer siden:

Min veninde og jeg invitere til mini GB 4 fyre i aften ca  kl 22 Sorø tidspunkt er pga privatlivet. Det vil koste 1000kr og vare 1,5 time. Veninden er midt 40 lidt buttet med store bryster og det er store dejlige bryster som sidder godt!, dejlig fyldig røv. Hun er helt naturlig og amatør!!

hun laver annonce senere på annoncelight, ville bare stilke en finger i jorden herinde om der var nogen som var friske?

Du skriver om veninden. Hvordan ser du selv ud? - Håber aftenen bliver vellykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...