Hop til indhold
Isenvad

mira i Frederikshavn

Recommended Posts

Desværre. Hendes priser er helt hen i vejret, og desuden plejer jeg gerne at gå langt uden om piger der skal ha ekstra betaling for hver enkelt lille ting. Halve, hele timer og alt derover er med det hele i min bog, med en forståelse for anal hos dem der tilbyder det. Prøv missx, lotte24 eller frække Louise i stedet, de giver alle en god omgang sex, service og man går altid fra dem med et smil på læben ;) Især lotte24

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne hen i vejret ????

2200kr for en time. Er det ikke fair nok? De sælger jobderes kroppe ???

 

Verbal jeg kan ikke finde lotte24. De andre har ikke min interesse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det synes jeg ikke. Og slet ikke ikke når det er helt unge, uerfarne og ukendte piger, der ikke har oparbejdet sig et godt ry. Har en kammerat der har besøgt hendes veninde, og der var rodet, beskidt og ikke særligt indbydende i deres lejlighed, og han mente hun var påvirket, og ikke af alkohol. Han sagde det eneste der adskilte hende og stedet fra de typiske østeuropæiske piger, var prisen, så hvis du vil ha et dårligt knald med en lækker pige, så tag en tur i dannebrogsgade, der kan du få en time til 1200  :D

Lotte kan man kun finde, når hun arbejder. Hos øje med hende, hun er alle pengene værd! ;) Ellers prøv missx :) Men gå altid efter oplevelsen, indlevelsen og servicen, og lad "udseendet" komme i anden række. 

Redigeret af Verbal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det siden er til for ;)

Billederne, mester. Samme billeder, forskellige navne, tlf nr. og forskellige måder at skulle kontakte dem på. Alle ting, der får ens alarmklokker til at ringe. Har selv tænkt på at besøge dem, men de skiftende navne og tlf numre, gør at jeg besøger Lotte og missx i stedet :)

Hov, fik vist ikke svaret helt :D Jeg ved det pga jeg havde tænkt mig at besøge dem i Aalborg, og det var dér min ven pointerede at det var samme sted, så jeg vil næsten gå ud fra han har snakket med dem begge.

Redigeret af Verbal

Del dette indlæg


Link til indlæg

NÅR IKKE MAN SELV HAR VÆRET HOS MIG, MEN MIN GAMLE KOLLEGA SYNTES JEG MAN SKAL FLETTE NÆBET, MEDMINDRE MAN VED HVAD MAN TALER OM!

Ja det fuldstændig korrekt at hun er knokle skæv, men der er også en god grund til det samarbejde ophøret!! Hende og hendes "pimp" eller hvad man nu kalder dem har ikke styr på en skid, og jeg var så dum at hjælpe hende. VIL SAMTIDIG UNDERSTREGE BILLEDERNE IKKE ER DE SAMME, MEN DET HVER VORES!!! Hun er knald rødhåret og jeg har brunt hår så igen, vær sød at flet hvis ikke i selv har været der. Ja, der har måske ikke altid set lige godt ud, mens vi arbejdede sammen! Men jeg er heldigvis kommet væk derude fra derfor har jeg skiftet location, og navn efter samarbejdede ophørte. Jeg er meget stille og rolig, og jeg gør det her for at have det ekstra penge og fordi jeg har lyst, så er man utilfreds med mine priser er det helt ok. Jeg har endda været dyre, og det også derfor de er sat lidt ned. Jeg er altid skide sød når jeg har kunder osv. så jeg bliver sku en lille smule irriteret når man ser sådan et indlæg fra en der har hørt noget fra andre!! Det er ikke noget nogen kan bruge til en skid når ikke man selv har været der.

(Har haft en profil der hed camilla01 herinde, men jeg kan ikke få lov at logge ind, men nu passer det hele sammen)

- Du skal være mere end velkommen i Frederikshavn! Og undskyld, men jeg vil på INGEN måder samme ligenes med hende der bliver skrevet om, min service standart er laaaaaaangt bedere. 

Forsæt god aften D'herre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mirasolskin99 skrev, for 1 time siden:

NÅR IKKE MAN SELV HAR VÆRET HOS MIG, MEN MIN GAMLE KOLLEGA SYNTES JEG MAN SKAL FLETTE NÆBET, MEDMINDRE MAN VED HVAD MAN TALER OM!

Ja det fuldstændig korrekt at hun er knokle skæv, men der er også en god grund til det samarbejde ophøret!! Hende og hendes "pimp" eller hvad man nu kalder dem har ikke styr på en skid, og jeg var så dum at hjælpe hende. VIL SAMTIDIG UNDERSTREGE BILLEDERNE IKKE ER DE SAMME, MEN DET HVER VORES!!! Hun er knald rødhåret og jeg har brunt hår så igen, vær sød at flet hvis ikke i selv har været der. Ja, der har måske ikke altid set lige godt ud, mens vi arbejdede sammen! Men jeg er heldigvis kommet væk derude fra derfor har jeg skiftet location, og navn efter samarbejdede ophørte. Jeg er meget stille og rolig, og jeg gør det her for at have det ekstra penge og fordi jeg har lyst, så er man utilfreds med mine priser er det helt ok. Jeg har endda været dyre, og det også derfor de er sat lidt ned. Jeg er altid skide sød når jeg har kunder osv. så jeg bliver sku en lille smule irriteret når man ser sådan et indlæg fra en der har hørt noget fra andre!! Det er ikke noget nogen kan bruge til en skid når ikke man selv har været der.

(Har haft en profil der hed camilla01 herinde, men jeg kan ikke få lov at logge ind, men nu passer det hele sammen)

- Du skal være mere end velkommen i Frederikshavn! Og undskyld, men jeg vil på INGEN måder samme ligenes med hende der bliver skrevet om, min service standart er laaaaaaangt bedere. 

Forsæt god aften D'herre.

Det jeg mente med "samme billeder, forskellige navne" var at jeres annoncer flere gange skiftet navn, hvor så billederne forblev de samme. På intet tidspunkt har jeg skrevet eller ment at der kun var billeder af 1 pige på begges annoncer. Så har jeg udtrykt mig uklart, og du har måske været lidt for irriteret til at tænke på hvad jeg egentlig mente. Hvilket for så vidt også er ok, da det lyder som i ikke skiltes på god fod. Men sammenligningen sker helt automatisk, når man deler adresse med sådan en pige. Det har du hverken kunne gøre fra eller til, desværre, for du lyder noget mere fornuftig end hvordan jeg fik beskrevet din ex veninde. Junkie hjem kaldte han det, og tilføj en skæv pige, som ikke har styr på ret meget, så kommer tanken helt af sig selv, at de er nok to ærter i en bælg. Desuden "plejer" (I know) navneskift som regel at betyde, der har været problemer og man starter forfra, eller skjule sig for en dårlig anmeldelse herinde bag et nyt navn.  Uden at vide det, vil jeg tro det er den konklusion mange mænd herinde ville komme frem til. Hvis man ser bort fra sjw'erne :D

Men jeg må jo få lavet en fræk aftale med dig så ;) Men jeg så helst du kommer tilbage til Aalborg :P

Redigeret af Verbal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

hun begrænser jo også sit kunde grundlag med den aldersgrænse hun sætter , tror faktisk utrolig mange der søger sex er over de 40, men bare et gæt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...