Hop til indhold

Serafina hos Seductiongirls - dårlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Efter positive oplevelser og tilsvarende positive anmeldelser af 5 piger hos Seductiongirls i Rødovre kom nitten så.

Jeg besøgte Serafina http://www.seductiongirls.dk/pigerne/serafina  søndag den 13. november.

Jeg havde bestilt en 1/2 time og ankom 5 minutter før den bestilte tid, og Serafina var ledig, så vi var rent faktisk i gang før tid.

Det var sådan set ok sex med mange komplimenter fra Serafina, indtil der blev kradset (ikke banket) på døren 15 minutter efter, Serafina var kommet ind. Jeg tænkte, at det var underligt, men måske en mellemtid fra telefonpigen til Serafina. Men 2 minutter efter fik jeg venligt besked om, at vi jo snart skulle afslutte. Det ødelagde lysten, så jeg blev færdig præcis 20 minutter efter, hun var kommet ind i værelset. Hun kom så med den venligt fremførte, men upassende bemærkning om, at "så nåede vi det lige" - altså at jeg var heldig ! 

Med hensyn til udseendet er Serafina klart (efter min smag) den mindst kønne af de 6 piger hos Seductiongirls, jeg har anmeldt. Hun har rent faktisk et pænt ansigt og flotte store bryster. Men hun er noget større, end billeder og tekst giver indtryk. Hun er decideret rund med en ikke særlig velformet stor bagdel og store lår. Hun brugte også tricket med at være iført en body-stocking, der blev åbnet fra neden og oven og samlet på maven, så den delvist blev dækket. 

Det afgørende var nu ikke, at udseendet var under normal standard, jeg har oplevet hos Seductiongirls. Jeg valgte at fokusere på det positive og give hende komplimenter for det. Men den helt urimelige afkortning af tiden ødelagde oplevelsen. Når der er bestilt 1/2 time er det helt urimeligt, at blive bedt om at fokusere på en afslutning før tidligst efter 20 minutter.

Jeg har endnu ikke besøgt Seductiongirls siden. Jeg er lidt skeptisk. Det ødelægger jo lidt stemningen, hvis man ved bestilling af fx 1/2 time skal betinge sig over for pigen eller telefondamen, at det er mulighed for at anvende 20-25 minutter.      

Jeg kan tydeligvis ikke anbefale Serafina. Nogen kan have en større forkærlighed for runde piger, men adfærden med hensyn til afkortning af tiden, er der næppe mange, der har lyst til at blive udsat for.       

Skrevet

Den med at snyde kunden med tiden er en rigtig kortsigtet løsning. Ikke den måde man opnår en kunde kommer igen. 

Ved ikke om det er pigen eller telefondamen der er skurken. Måske dem begge der i deres iver for at presse flest mulige kunder igennem på en vagt bliver lidt for kreative. SURT.

Skrevet

Jeg besøgte Serafina og mindes ikke at der blev snydt med tiden i den grad..

Men altså..Jeg skulle også næsten kun have pikhovedet indenfor før kalorius begynder at sprøjte vildt omkring sig..

Skrevet

Når da står Ørkenprinsesse så havde jeg troet at hun var en prinsesse fra Mellemøsten og især den navn Serafina.

Men så var da en som skrev at hun var fra Jugoslavien :angry:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.