Hop til indhold
Guest GP Lover

Roxana i Svendborg..en unik oplevelse

Recommended Posts

Guest GP Lover

Så var jeg forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/218697. Jeg havde lavet aftalen i går i telefonen efter at have luret på de meget positive københavneranmeldelser af hende. Jeg havde bestilt en halv times cocktail til 700 kr

Da jeg kom var jeg lidt nervøs, som jeg er når jeg er hver gang hos en pige, som jeg ikke har været ved før, Hun havde virket sød i telefonen, men jeg anede jjo ikke om det var påtaget eller ej.

Det gik som det skulle, jeg kom ind og hun var sød og meget talende. Det var uden nogen for for tvivl hende på billeerne, og hun sagde også at Roxana var hendes rigtige navn, da hun ikke kunne finde ud af det med spaltede  personligheder Hun sagde at hun var 31, hvilket jeg ikke tvivler på er rigtigt. Hun kunne sagtens have sagt 25 i stedet, og så havde jeg også troet på det

Nå men jeg kom ind i rummet fik et kys, tror hun kunne mærke at jeg var nervøs, betalte hende, tog al tøjet og lagde mig på sengen.

Da hun kom ind lagde hun sig oven på mig med hele sig krop og begyndte at tungekysse mig, men hun rørte ved mig og nev i blidt i mine brystvorter. Her blev jeg sikker på at det nok skulle blive en god oplevelse, jeg rørte med hende og hun sagde bl.a at jeg bare skulle tage ved, hun var jo ikke lavet af glas.

Hun masserede mine boller og mit lem ganske blidt og så gav hun mig en ordentlig sutter. Da den var så godt oppe at stå synes jeg at nu var tiden kommet til at få gummi på, men "no baby. I make it really hard first" og så to hun den hele vejen ind til roden så jeg var lige ved at sprænges. Med et professionelt snuptag havde hun et kondom fremme, og satte det på hovedet. Her er det normalt at jeg overtager selv, da jeg ikke synes påsætningen af kondom er særligt behagelig, men det var helt anderledes her. Hun satte det på hovedet med munden, og vups tog hun ved med fingrene og så var det på på et sekund..

Så gik vi i gang i missionærstillingen og undervejs stoppede hun mig, og sagde "let me do my thing" og men jeg lå stille over i strakte arme bollede hun mig nede fra, mens hun brugte sengens fjedring og bevægede  hele kroppen. Det er første gang jeg har oplevet dette. Der var virkelig energi på.

Da jeg ville have hende vendt om stoppede hun mig også halvvejs, så jeg tog hende i en position fra siden, hver hun har havde det ene ben pegende lodret op i luften. Jeg må sige hun var adræt som en balletdanser. 

Til sidst fik jeg hende om i missionærstillingen og selvom jeg er høj og hun var lille og spinkel, så tilpassede hun sig stilling, så jeg kunne gramse og bolle hende perfekt ...

Da jeg var færdig, lå vi lidt og kælede og snakkede, og det var mig der stod ud af sengen først. I det hele taget var det en virkelig god oplevelse. Hun vidste endnu ikke hvor lang tid hun ville blive på fyn, da hun overvejede at tage til København igen, men jeg håber, hun er her nogle dage endnu, så jeg kan have fornøjelsen igen. Det var intet fake over hende, og jeg har faktisk tænkt på bagefter at der var lidt nymfoman over hende:) altså forstået og sagt som noget meget positivt.

Jeg kan kun anbefale hende til de af jer der har lyst til en kvinde der er aktiv deltagende i sexakten.

 

 

Redigeret af GP Lover
ændrede et til en i overskriften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhhh så blev det min tur... Netop hjemvendt fra den lille petite dame sidder jeg her i sofaen og har det rigtig godt. Vil reelt ikke skrive så meget, det vil alligevel bare blive en gentagelse af hvad GP Lover skrev oven over.

Men kan da 100 % bekræfte at hun virkelig bare er en dejlig kvinde. Man føler sig bare velkommen fra det øjeblik hun åbner døren og ser på én. Kan også helt sikkert anbefale et besøg hos hende.
Mens jeg slikkede hendes dejlige lille fisse suttede hun rigtigt godt liv i kalorius. Deep throught var der på ingen måde tale om, men hun var rigtig god til det. Kondomet kom på og vi kneppede i forskellige stillinger. Som skrevet i indlægget øverst i tråden har hun en ganske unik teknik med at kneppe en mens man ligger øverst i missionæren. Hun tog uden problemer pikken helt i bund, dog ved hjælp af en god mængde glide-creme. Hun afsluttede mig med mund og hænder hvilket var rigtig dejligt.

Tag hen og besøg. Og som altid: Var nu rigtig god ved hende. Hun er en af dem der virkelig har fortjent det. :-) Glæder mig allerede til næste gang jeg skal se hende. Bliver desværre nok bare ikke i denne omgang men håber hun kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doneagles skrev, for 40 minutter siden:

Er stedet diskret?

Kommer lidt an på hvad du mener med diskret. Plejer gerne at sige at folk skal gå i Netto og tage en liter sødmælk med hjem. Så er der ingen der undrer sig over hvorfor du holdt der. Man kan sagtens komme og gå på adressen uden at blive set. Men selvfølgelig - i lighed med alle andre steder finder naboerne jo ret hurtigt ud af hvad der foregår på adressen. Og så er det jo indlysende hvad du skal der. Men generelt vil jeg sige at det ikke er et sted der skriger til himlen. Så af sted med dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte denne lækrre spinkle kvinde i dag. 

Kan kun tilslutte mig de andre anmeldelser.  Helt perfekt service. Kommer helt sikkert igen 

Hun er i Svendborg til på mandag 

God fornøjelse, drenge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En unik oplevelse. Ja det var det, heldigvis.

Havde over SMS aftalt tid, pris og osv. Så langt, så godt. Kommunikationen forløb fint. Så bilen blev startet,  og jeg fandt adressen som var blevet opgivet på SMS. Fik SMS om at hun måtte rykke tiden 30 min i forhold til det først aftalte. Skrev tilbage at det var ok.

Meldte min ankomst, også på SMS. Derefter... Ingenting. Absolut ingenting. Sendte flere SMS´er. Ringede til nummeret. Fik en telefonsvarer.

Jeg er fuld af undren overfor den slags uforskammet opførsel. Hele manøvren kostede mig ca 3 timer og 110 kørte kilometer. Og den eneste respons kvinden giver er larmende tavshed.

Dårlig stil Roxana!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 23 minutter siden:

En unik oplevelse. Ja det var det, heldigvis.

Havde over SMS aftalt tid, pris og osv. Så langt, så godt. Kommunikationen forløb fint. Så bilen blev startet,  og jeg fandt adressen som var blevet opgivet på SMS. Fik SMS om at hun måtte rykke tiden 30 min i forhold til det først aftalte. Skrev tilbage at det var ok.

Meldte min ankomst, også på SMS. Derefter... Ingenting. Absolut ingenting. Sendte flere SMS´er. Ringede til nummeret. Fik en telefonsvarer.

Jeg er fuld af undren overfor den slags uforskammet opførsel. Hele manøvren kostede mig ca 3 timer og 110 kørte kilometer. Og den eneste respons kvinden giver er larmende tavshed.

Dårlig stil Roxana!!!

Øv, det er fandeme træls! Der skal sgu en god undskyldning til for at gøre det ok igen. Virkeligt surt for dig at du kørte så langt forgæves og gik glip af denne utroligt dejlige kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mildur,

Ja meget surt ned en forgæves tur. Hun er ellers lækker.

Jeg har hørt hun har haft problemer med nogle kunder, men ved ikke hvad.  Håber bare det ikke bliver mig, der kører forgæves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede ingen problemer da jeg besøgte hende, men hun fortalte at hun lige havde afvist en kunde som ikke havde bestilt tid, hvilket hun ikke brød sig om. Derfor tror jeg ikke at hun med vilje har afvist dig, da hun virker seriøs med sine aftaler. Måske har hun ved en fejl lukket en anden kunde ind fordi hun troede at det var dig.

Jeg har selv oplevet at pigerne ved en fejl laver dobbeltbookinger og det så er den heldige der kommer først som bliver lukket ind.

Jeg kan kun sige at sexen absolut var køreturen værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, 1 time siden:

Jeg oplevede ingen problemer da jeg besøgte hende, men hun fortalte at hun lige havde afvist en kunde som ikke havde bestilt tid, hvilket hun ikke brød sig om. Derfor tror jeg ikke at hun med vilje har afvist dig, da hun virker seriøs med sine aftaler. Måske har hun ved en fejl lukket en anden kunde ind fordi hun troede at det var dig.

Jeg har selv oplevet at pigerne ved en fejl laver dobbeltbookinger og det så er den heldige der kommer først som bliver lukket ind.

Jeg kan kun sige at sexen absolut var køreturen værd.

Du har nok, der ligger en eller anden misforståelse bag. Noget som kunne have været klaret af med lidt kommunikation. I optakten virkede hun bestemt seriøs. Det der gør mig lidt frustreret er den totale mangel på respons. Jeg kan helt fint acceptere at der i denne branche spontant kan ske ting som ændrer præmisserne. En dårlig oplevelse med en kunde som gør at man ikke kan levere varen lige nu og her, en kunde som køber lidt ekstra tid, hvad ved jeg. Alt det har jeg den største forståelse for. Men jeg bliver lidt stram når man, som det mindste, ikke lige responderer på en SMS. Men igen, der ligger nok en misforståelse bag. Så klø på alle andre som har lyst til at besøge hende, hun er sikkert en skøn kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man tænker på at roxana har været i gamet mange år og dette er det første negative jeg har læst om hende tror jeg helt sikkert det er en misforståelse eller der ligger noget andet bag, måske i jeres komunikation eller respekt. Men det får vi nok ikke rede på med mindre roxana giver lyd fra sig. Ellers syntes jeg du skulle gøre et forsøg til for hun er helt fantastisk:wub:<3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved nærmere eftertanke kan jeg spotte en mulig misforståelse. Den kan vi heldigvis nogenlunde afklare i dette forum :)

Roxana havde opgivet en adresse da vi aftalte besøg. En ufuldstændig adresse, som det er almindeligt. Når man så er på stedet, tager man kontakt og får de øvrige detaljer der skal til for at finde det præcise sted. Det var den kontakt jeg ventede på i bilen, men som aldrig kom. MEN jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke på stedet nærlæste om der var et navneskilt blandt flere andre hvor der stod Roxana. I givet fald har hun jo så siddet og afventet at jeg bare ringede på døren. Så et spørgsmål til dem der har været hos hende; Har hun sit eget navneskilt med hendes navn på? 

Redigeret af Mildur
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, der er ikke navneskilt på døren, så man skal tage kontakt for at få oplyst de sidste detaljer. Men det forhindrer jo ikke at tidligere kunder på stedet kan være gået direkte til døren på det tidspunkt hvor du havde en aftale. Nu havde jeg været der før så jeg havde ikke behøvet at spørge om dette, men gjorde det alligevel for at melde min ankomst og for at være sikker på at hun var klar.

Men siden hun var nødt til at skubbe dit besøg kan det jo være at hun var travlt optaget af en anden kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mysteriet er opklaret på den mest enkle måde. Jeg sendte en SMS til Roxana. Hun svarede. vi snakkede sammen i telefon. Og SMS´ede efterfølgende.

Sagen var at hun var ude i byen op til aftalen, og hendes mobil drillede. 

Hun virker bestemt både sød og imødekommende, så lidt ærgeligt at jeg ikke får mulighed for et besøg inden hun forlader Svendborg for denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 15 timer siden:

Mysteriet er opklaret på den mest enkle måde. Jeg sendte en SMS til Roxana. Hun svarede. vi snakkede sammen i telefon. Og SMS´ede efterfølgende.

Sagen var at hun var ude i byen op til aftalen, og hendes mobil drillede. 

Hun virker bestemt både sød og imødekommende, så lidt ærgeligt at jeg ikke får mulighed for et besøg inden hun forlader Svendborg for denne gang.

Godt at du fik det opklaret. Du skylder virkelig dig selv en tur hos hende hvis du får muligheden for det og ikke helt har mistet modet på det. Og ja - hun ER sød og imødekommende. Faktisk MEGET sød. :-) Men øv ved ikke om jeg selv når forbi hende denne gang. Må se om jeg kan få tid til det i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...