Guest littledick Skrevet 26. November, 2016 Hvis nu jeg gerne vil have slette et gammelt indlæg, hvordan gør jeg så. Skal man rette henvendelse vil Eroguide eller er det mig der er lidt småsenil og ikke kan se skoven for bare træer. K.h. Littledick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 26. November, 2016 littledick skrev, for 1 time siden: Hvis nu jeg gerne vil have slette et gammelt indlæg, hvordan gør jeg så. Skal man rette henvendelse vil Eroguide eller er det mig der er lidt småsenil og ikke kan se skoven for bare træer. K.h. Littledick Du kan redigere i det ved at trykke på "redigér", men du skal have fat i admin for at få det slettet. Er det et gammelt indlæg, så er der nok ikke ikke længere nogle som læser det, og så kan du vel bare lade det være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 26. November, 2016 Man kan rette i sit indlæg de første 30 min derefter kan man ikke rette i det. Man kan ikke regne med at man kan få slettet et indlæg, men det er altid muligt at anmelde sit eget indlæg og der skrive hvorfor man gerne vil have det slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg