Hop til indhold

Hvor? Deepthroat se film

Featured Replies

Skrevet

Der må jeg nok skuffe dig,jeg mindes kun en der kunne gnaske grenen på den måde og det var selvfølgelig Lise W, en legendarisk pik pleaser,som desværre er pensioneret fra det noble fag,sidder sgu og får en småfed på når jeg tænker hvad hun kunne med sin mund,hun skabte små orale mirakler,en piksutter connaisseur.

Skrevet

Syntes jeg har læst om flere GP her inde det tilbyder det.

og ja det står ikke helt på min menu da det kommer lidt an på str. Og tykkelse men må indrømme de fleste får turen og får en uventet tur til roden 

Skrevet

Hun sutter godt nok en hæftig gren,det kunne være man skulle researche lidt i jydeland.

Skrevet

Jo Paris, der ikke mere kommer i Aalborg er lige så dygtig. Hun har under et andet navn været ved Citypigerne i Helsingør. Jeg har kun oplevet hende en gang i Aalborg. En slank og køn ung kvinde, der uden besvær "gaggede". En fantastisk oplevelse. Hun kommer desværre ikke mere i Aalborg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.