Hop til indhold
Primitivo

Sandra -nogen som har været der?

Recommended Posts

Hr. Lick me skrev, for 20 minutter siden:

Why no review of her then?

in the correct forum of course!

what's included in her prices?

 

Det kan skyldes, at hun frabeder sig anmeldelse, men jeg ved det ikke - kender hende ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 4 minutter siden:

This is obviously not to you Warmguy!

She doesnt decide, we decide!

 

Ja hvis du vil hænges ud som et dumt svin, men ellers er det god stil ikke at anmelde piger, der frabeder sig det - de kan sagtens levere gode oplevelser, selv om de ikke vil have deres gøren og laden udbasuneret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

i have visited her once. The picture is real and her English is also ok. For the service, I would say it is just so so--no kiss, a little bit resistance to touch, hurry to finish.

In general:

the girl: 8/10

place: 7/10(the same place as Lily and some other girls)

service:5/10

Conclusion: will not come back

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en tur forbi Sandra ved velkendt vejkryds i Rødovre.

Det positive først (det er hurtigt klaret): Det er pigen på billederne. Hun er nem og sød at tale med. Hun har nogle fantastisk flotte, naturlige bryster med semi-puffy nipples.

 

Og så er det ellers opad bakke. Annoncens overskrift siger "Sandra best superfrench"...  Svaret er Nej, tværtimod! Hun folder læberne helt ind i munden, og kører 1-2 cm op og ned med et udtryk som en olding uden tænder... (og selvfølgelig med en papirserviet klar til aftørring) Mit livs dårligste blowjob - intet mindre!

Hun er en game-spoiler og kan alle de ungarske tricks til at undgå berøring, og vil med suk, fnys og utålmodighed bestemme hvordan alt skal foregå.

Superfransk er iøvrigt 200,- ekstra, og vil du slikke hende: Ekstra! Vil du kysse hendes bryster: Ekstra!

 

Jeg forsøgte at nyde hendes bryster, og fik det så ellers overstået (sic)

Forlod stedet en oplevelse rigere, men den ungarske turistfælde går jeg ikke i igen!

 

Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan sådan set godt forstå hun ikke vil anmeldes..........

Tak for, lad mig kalde det, advarslen........

Håber du får en bedre oplevelse næste gang, prøv Vicky på Roskildevej hun er suveræn..... eller Anabel på Vesterbro .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle ikke betale noget ekstra, jeg havde dog noglle problemer med kondomerne, så jeg droppede penetrationsdelen og brugte en masse tid på de bryster som jeg var virkelig glad for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonE skrev, den 27/11/2016 at 11:11:

Kan sådan set godt forstå hun ikke vil anmeldes..........

Hahaha en bruger gætter ud af blå luft på at pigen siger hun ikke vil anmeldes. Fem indlæg senere er det blevet et faktum.

Derudover respekterer ingen vist en piges ønsker, når hun heller ikke respekterer kundens?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...