Hop til indhold
Bukkake

Verdensomspændende mobilepay?

Recommended Posts

Hej har fundet en sød camveninde i Polen og vil overføre lidt penge.

Herhjemme i DK er det jo dejligt nemt med mobilepay. Til udlandet er det sikkert superbesværligt,  man skal oprette Paypal eller sådan noget gætter jeg på. Orker jeg ikke. 

Er mobilepay til hele verden på vej?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UngUerfarenGut

Tror ikke, at Mobilepay hele verden kommer foreløbigt.

Men PayPal er altså super nemt, så det skal du ikke frygte :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med @UngUerfarenGut at paypal er nemt at bruge. De er nemt at oprette en konto, du kan bruge kreditkort, overførsler er også meget nemme at lave. Du skal blot være opmærksom på de høje gebyrer og dårlig veksle kurser. Der ryger let 5-10% til paypal samlet set. Det er ok for små beløb, men til store beløb så er det helt uacceptabelt.

Til store beløb er bank overførsler (SEPA) bedre, men da det koster ca. 200 kr. for en overførsel, det er det samme om man overføre 100 kr eller 10000 kr.

Western union er også meget populær hvis man har en international suger babe, det er meget nemt og går stærkt. Fordelen her er at man ikke behøver at oprette nogen konto (det er dog meget meget nemmere at sende penge hvis man har en konto, da men kan gøre det online direkte med sit kredit kort). Modtageren kan hente pengene kontant minutter efter i en western union filial og der er filialer på stort set hvert gade hjørne. Man skal dog være opmærksom på at man skal angive modtagerens fulde navne og modtageren skal vise gyldigt ID for at dokumentere at personen er den retmæssige modtager.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis veninde skal tages bogstaveligt, og du bare vil sende hende penge, fordi du er glad for hende, så få hendes kontooplysninger, IBAN osv., så koster en overførsel et sted mellem 15 og 30 kr., alt efter hvilken bank du bruger. Pengene når typisk frem fra dag til dag og kursen er Nationalbanken middelkarakterer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg har engang haft en kollega, der var dum nok til at lade sig forføre af nigerianske breve. Han sendte gladeligt penge til de mænd, der udgav sig for at være unge smukke kvinder i nød ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...